مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تأکید کرد:

اماکن ورزشی در اختیار هیات‌ها قرار گیرد | اقدامات زیرساختی چشمگیر دولت سیزدهم

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دیدار جامعه ورزش استان با استاندار گیلان، اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم در بخش زیر ساخت‌های ورزشی در گیلان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان در دیدار روسای هیات‌های ورزشی، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان با اسدالله عباسی، استاندار گیلان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال ۴۴۵ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار و ۸ پروژه عمرانی ورزشی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان، پیشکسوتان و ورزشکاران گیلانی که اکنون درقید حیات نیستند، گفت: تلاش‌های زیادی در جهت رشد و توسعه ورزش استان صورت گرفته است و با استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بحث ورزش جلوه و نمود بیشتری یافته است و اقدامات موثری در خصوص توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و عدالت محوری انجام شده است.

وی اضافه کرد: نماینده عالی دولت در استان با تاکیدات و حمایت‌های ویژه خود موجب شدند تا برخی از پروژه‌های عمرانی به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

آرمان با اشاره به تکمیل پروژه ورزشگاه مرحوم قایقران بندرانزلی در طی دو ماه گفت: تمامی تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ‌های مختلف در استادیوم سردار جنگل رشت تمرین می‌کردند که این امر در شأن استان گیلان با پیشینه ورزشی غنی نبود و خوشبختانه با عنایت دکتر عباسی توانستیم در شهرستان‌ها پروژه‌ها را به مرحله بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اقدامات انجام شده در زمینه پروژه‌های زیر ساختی ورزشی در شهرستان‌های گیلان را برشمرد و افزود: دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در حوزه زیر ساخت در گیلان داشته است.

آرمان با بیان اینکه استخرهای ورزشی استان بازسازی و یا در دست تعمیر هستند، اظهار کرد: به جهت شیوع بیماری کرونا اکثر استخرها به حالت مخروبه در آمده بودند که برای بازسازی و تعمیر این اماکن اقدامات خوبی صورت گرفت همچنین در بسیاری از شهرستان‌ها و روستاها پروژه‌های زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی برای استفاده نوجوانان و جوانان آن مناطق تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

آرمان با ذکر اقدامات و مصوبات دولت سیزدهم در حوزه ورزش در استان، خاطر نشان کرد: اگر در دولت‌های گذشته حتی درصد اندکی از فعالیت‌های دولت سیزدهم صورت می‌گرفت، ما در حوزه زیر ساخت ورزشی دچار مشکل نبودیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های ورزشی استان گیلان عنوان کرد: گیلان از گذشته تا حال قهرمانان زیادی را به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده و بالغ بر ۱۰۰ قهرمان گیلانی، موجب افتخار آفرینی در عرصه ملی و بین المللی شده‌اند که می‌توان از درخشش امیر رضا معصومی قهرمان جوان و مستعد کشتی استان در مسابقات جهانی در روزهای اخیر نام برد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات‌های ورزشی استان گفت: اعتقاد داریم که باید اماکن ورزشی در اختیار هیات‌ها قرار گیرند و واگذاری اماکن ورزشی با جدیت، پیگیری و انجام خواهد شد و قریب به ۳۰ سالن ورزشی در روستاهای دورافتاده در اختیار قرار گرفته است.

لازم بذکر است مدیرکل ورزش و جوانان گیلان حمایت‌های استاندار گیلان، مجمع نمایندگان استان، معاونت سیاسی استانداری گیلان و مدیران نهادهایی که در جهت توسعه ورزش گیلان همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

Share