امام جمعه رشت:

اغتشاشگران کشور را نا آرام و بی امنیت کردند | امروز تمام کفر به میدان آمده اند

امام جمعه رشت، رافت اسلامی را تا جایی دانست که به نظام اسلامی و مسلمانان خدشه وارد نکند و اضافه کرد: قطعا ملت ایران خواستار پاسخ به این جنایت هستند و از دستگاه های اطلاعاتی و سیاسی و قضایی می خواهند که اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و شهادت نمازگزاران بی دفاع، اظهار کرد: ملت ایران و امت اسلام هرگز چنین جنایت هایی را از یاد نخواهند برد.

وی از نیروهای نظامی و امنیتی خواست جنایت خونین حرم مطهر شاهچراغ را بی پاسخ نگذارند و افزود: ملت ایران ملت امام حسین هستند و شهادت را توفیق الهی می دانند و قطعا اقدامات جنایتکارانه و تروریستی این ملت را مقاوم تر و مقتدر تر خواهد کرد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه اغتشاشگران طی یک ماه گذشته کشور را نا آرام و بی امنیت کردند، گفت: اغتشاشگران باید بدانند که چه کسانی آنان را یاری و حمایت می کنند؛ ظالمان و جنایتکارانی که دشمن دین و انسانیت هستند و از هر فرصتی برای خدشه وارد کردن به ملت ایران و نظام اسلامی استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی، عنوان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، برخورد قاطع و سخت در انتظار افرادی است که این کشور و نظام و مردم را هدف قرار داده است.

وی رافت اسلامی را تا جایی دانست که به نظام اسلامی و مسلمانان خدشه وارد نکند و اضافه کرد: قطعا ملت ایران خواستار پاسخ به این جنایت هستند و از دستگاه های اطلاعاتی و سیاسی و قضایی می خواهند که اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به جنایت داعش در عراق و سوریه، ادامه داد: مقاومت ملت ایران همه دشمنان را به زانو درآورده و فرهنگ مقاومت در حال جهانی شدن است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل هیچ خواسته ای جز نابودی جمهوری اسلامی ندارند، خاطرنان کرد: امروز تمام کفر به میدان آمده اند تا عزت و اقتدار نظام اسلامی را بشکنند، اما ملت ایران بهترین ملت ها هستند و هرگز از آرمان های و ارزش هایی که برای آن خون داده اند، عبور نمی کنند.

وی در ادامه به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و متذکر شد: شهدا مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند و دشمنان ما از نام شهدا هراس دارند و لذا سعی می کنند این الگوهای ناب و معنوی را از نسل جوان ما بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جانفشانی شهدا در راه اسلام و انقلاب و ارزش های دینی، تاکید کرد: شهدا از هستی خود گذشتند تا این خاک آزاد باشد و ارزش های انقلاب تداوم پیدا کند و قطعا یکی از ارزش هایی والا که شهدا برای آن فداکاری کردند، حفظ حجاب است.

امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکت ددمنشانه عوامل استکبار جهانی در به شهادت رساندن زائران حرم احمد بن موسی(ع)، تجمع کردند.

نمازگزاران با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «فریاد امت ماست، فهم و درایت ماست»، «حامی اغتشاشگر، جانی آدم کش است»، «مرگ بر فتنه گر»، «این خشم ملت ماست، نشان وحدت ماست»، «کلام غیرت ماست صدای نفرت ماست» و… ضمن محکومیت این حادثه تروریستی اعلام کردند که ملت بصیر ایران با اتحاد و همبستگی مقابل اقدامات وحشیانه تروریست‌ها ایستاده اند.

Share