معرفی هتل اسپیناس آستارا، هتلی در دل طبیعت شمال

اگر به دنبال معتبرترین سایت رزرو آنلاین هتل اسپیناس آستارا هستید، سری به مرجع تخصصی رزرو هتل و ویلا سفربازی بزنید.

1. نما بیرونی هتل بین المللی اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس شهر آستارا یکی از مجموعه هتل های اسپیناس است که در شمال ایران قرار دارد. این هتل چهار ستاره در کنار جنگل های انبوه و سرسبز و دریاچه استیل قرار گرفته که زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده اند. هتل بین المللی اسپیناس آستارا چشم انداز دل انگیزی از طبیعت دارد و آرامش را برای مسافرانش به ارمغان می آورد. امکانات ویژه این هتل می توانند توجه مسافران را به خود جلب کنند و اقامتی متفاوت برایشان رقم بزنند. در این مطلب به بررسی کامل هتل اسپیناس آستارا می پردازیم تا اگر قصد سفر به شمال را دارید، آن را در گزینه های اقامتی خود در نظر بگیرید.

همه چیز درباره هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا از جمله هتل های چهار ستاره خوب شمال ایران محسوب می شود و در ۵ کیلومتری بندر انزلی قرار گرفته است. این هتل دارای چشم اندازی زیبا از دریاچه طبیعی استیل و جنگل های سرسبز می باشد که تماشای آن ها از پنجره های اتاق، یک تجربه وصف نشدنی به شمار می آید. تصور کنید در اتاق انتخابی خود نشسته اید و در حالی که یک لیوان چای می نوشید، به منظره های خیره کننده اطراف چشم می دوزید.

هتل اسپیناس آستارا در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۱۱۶ واحد اقامتی مختلف می باشد. این هتل در منطقه ای از غرب گیلان قرار گرفته که کمترین میزان رطوبت را در بین شهرهای ساحلی دارد. این نکته خوبی برای کسانی است که از شهرهای خشک به گیلان سفر می کنند و عادت به هوای مرطوب ندارند. هتل اسپیناس در نزدیکی دریای خزر قرار گرفته است و با اقامت در آن، می توانید از سر زدن به ساحل هم بهره مند شوید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل کافی شاپ، رستوران های شیک، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد و اسنوکر، زمین تنیس، فروشگاه، زمین بازی کودکان، جت اسکی، اتاق بازی همراه با پلی استیشن، فضای پیاده روی، قایق های بادبانی و پدالی و… می شوند. این امکانات می توانند لذت اقامت را برایتان دوچندان کنند و خاطره ای فراموش نشدنی در یادتان ثبت نمایند.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس آستارا

هتل بین المللی اسپیناس آستارا دارای ۱۱۶ واحد اقامتی می باشد که در ۵ طبقه قرار گرفته اند. این واحدها شامل اتاق استاندارد دو تخته، اتاق استاندارد سه تخته و سوئیت چهار تخته می شوند. اتاق دو تخته و سه تخته هتل دارای متراژ ۳۰ متر مربع می باشند و امکاناتی نظیر تخت خواب، اینترنت بی سیم نامحدود، یخچال، مینی بار، کمد، گاوصندوق، سرویس بهداشتی، حمام، آباژور، پارکینگ رایگان، خدمت لاندری و خشکشویی، روم سرویس و… دارند.

سوئیت های چهار تخته هتل دارای دو تخت خواب سینگل و یک تخت خواب دبل هستند و امکانات عمومی شان همانند اتاق های مجموعه می باشد. چشم انداز تمام واحدها می تواند رو به دریاچه یا محوطه انتخاب شود. ساعت ورود هتل ۱۴:۰۰ و ساعت خروج از آن ۱۲:۰۰ ظهر در نظر گرفته شده است. ورود زودهنگام از ساعت ۷ صبح با پرداخت مبلغ نیم شارژ امکان پذیر بوده و خروج دیرهنگام نیز به همین شکل، تا ساعت ۱۹:۰۰ صورت می گیرد.

سوئیت چهار تخته هتل بین المللی اسپیناس آستارا

هزینه اقامت در هتل اسپیناس آستارا بستگی به واحد انتخابی شما دارد. به طور کلی در بین هتل های این مجموعه، هتل اسپیناس پالاس قیمت رزرو بالاتری داشته و امکانات لوکس تری ارائه می دهد. اگر قصد سفر دارید، به محض فرا رسیدن نزدیک ترین تعطیلات، راهی شمال شوید و اقامتی دلپذیر در هتل اسپیناس آستارا داشته باشید. با اقامت در این هتل و استفاده از خدمات رفاهی آن، لحظاتی شیرین و ارزشمند را کنار خانواده، دوستان و آشنایان خود سپری کنید.

کافی شاپ و رستوران های هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا دارای کافی شاپ، رستوران شقایق و رستوران خیام می باشد که با تهیه غذاها و نوشیدنی های خوش طعم، در یادتان ماندگار می شوند. کافی شاپ هتل اسپیناس آستارا با انواع شیرینی، دسر، خوراکی، اسنک، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد و غذاهای متنوع از مهمانان پذیرایی می کند و اوقات دلپذیری برایشان رقم می زند. در کنار فضای سبز و دریاچه استیل به صرف انواع خوردنی و نوشیدنی بپردازید و از تنفس در هوای تمیز شمال لذت ببرید.

رستوران خیام هتل اسپیناس چشم اندازی رو به دریاچه استیل و درختان سرسبز دارد و در قسمت شرق لابی واقع شده است. ظرفیت این رستوران ۲۳۰ نفر بوده و به تهیه و سرو غذاهای اصیل ایرانی و محلی می پردازد. اگر از طرفداران امتحان کردن غذاهای شهرهای مختلف هستید، غذاهای سنتی و محلی این رستوران را امتحان کنید و از طعم بی نظیرشان کیف کنید. انواع نوشیدنی مانند چای، قهوه و… نیز در منوی این رستوران وجود دارد که برای بعد از غذا، انتخاب مناسبی محسوب می شوند.

رستوران شقایق هتل اسپیناس دارای ظرفیت برای پذیرایی از ۲۰۰ مهمان بوده و چشم اندازی رو به دریاچه استیل به شما هدیه می دهد. بوفه صبحانه هتل هر روز در همین رستوران سرو می شود و انرژی اول صبح شما را تامین می کند. وقتی روز خود را با چشم انداز این رستوران و غذاها و نوشیدنی های لذیذ آن آغاز کنید، حتما اتفاقات خوبی پیش رویتان قرار خواهند گرفت.

رستوران شقایق هتل بین المللی اسپیناس آستارا

برگزاری مراسم و جلسات در تالار هتل اسپیناس آستارا

تالار هتل اسپیناس آستارا برای برگزاری انواع مراسم، جلسه، ضیافت، مهمانی، دورهمی، کنفرانس، همایش، نشست، کارگاه و… مناسب است. تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری، نورپردازی، ویدئو پروژکتور، میکروفون، دوربین و… برای برگزاری هرچه بهتر کنفرانس ها و جلسات در این سالن موجود می باشد. ظرفیت تالار بستگی به نوع چیدمان میز و صندلی ها دارد و حداکثر از ۸۰۰ مهمان پذیرایی به عمل می آورد.

چگونگی رزرو هتل اسپیناس آستارا

اگر به دنبال معتبرترین سایت رزرو آنلاین هتل اسپیناس آستارا هستید، سری به مرجع تخصصی رزرو هتل و ویلا سفربازی بزنید. این سامانه با داشتن تضمین بهترین قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، قابلیت های کاربردی، اطلاعات به روز هتل ها و… به عنوان بهترین سایت رزرو هتل شناخته می شود.

تعداد و تنوع بی نظیری از انواع هتل، اقامتگاه، ویلا، آپارتمان، مهمانسرا، مسافرخانه و… در این سایت وجود دارد و تمام نقاط ایران را تحت پوشش قرار می دهد. حتی برای اجاره ویلا ساحلی در شمال نیز می توانید روی این وبسایت حساب کنید. فقط با چند کلیک و بدون محدودیت زمانی، رزرو اینترنتی خود را انجام داده و آماده شروع سفر هیجان انگیز خود شوید.

سالن بیلیارد هتل بین المللی اسپیناس آستارا

گشت و گذار در آستارا

آستارا به عنوان زیباترین شهر مرزی ایران شناخته می شود و دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی می باشد. پیشنهاد می کنیم پیش از سفر خود، راهنمای گردشگری شهر آستارا را مطالعه کنید و اطلاعات خود را راجع به اماکن دیدنی و جاذبه های آن بالا ببرید. این شهر ساحلی می تواند شما را به طبیعت نزدیک کند و لذت تنفس در هوای پاکیزه شمال را برایتان رقم بزند. کوه، جنگل، دریا، رودخانه، آبشار و… در آستارا وجود دارند و دیدن آن ها خالی از لطف نیست. این شهر همانند یک بهشت گمشده است که کشف زیبایی هر نقطه آن، یک ماجراجویی جذاب محسوب می شود.

سر زدن به گردنه حیران، دریاچه استیل، پارک جنگلی بی بی یانلو، سواحل دریای خزر، روستای کوته کومه، رود آستارا چای، قله اسپیناس و… برای کسانی که به دنبال جاذبه های طبیعی آستارا می گردند، مناسب است. بازار ساحلی، باغ پرندگان، بهشت کاکتوس ها، باغ ملی، تله کابین آستارا و… نیز از دیگر اماکن مورد علاقه مسافران برای گشت و گذار در آستارا به شمار می آیند.

Share