ویژگی های کفپوش پی وی سی که هنگام خرید باید به آن توجه نمایید؟

کفپوش پی وی سی بیمارستانی باید از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد به دلیل اینکه در بیمارستان عبور و مرور بسیار زیاد است.

در انتخاب رنگ و طرح کفپوش پی وی سی اداری بیمارستانی مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه داشت انتخاب رنگهای آرام بخش می باشد به دلیل اینکه بیمارستان محل مراجعه ی بیماران می باشد و استفاده از رنگهای ملایم مثل آبی، سفید و غیره باعث القای حس آرامش به فرد بیمار می شود و استرس، اضطراب و ترس را از فرد دور می کند.

کفپوش پی وی سی بیمارستانی باید از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد به دلیل اینکه در بیمارستان عبور و مرور بسیار زیاد است و چرخها و تخت بیمارستانی سنگین در آنجا مدام توسط افراد در حال جابجایی می باشند و اگر کفپوش کیفیت لازم را نداشته باشد خیلی زود آسیب می بیند.

های کفپوش پی وی سی

اگر تمایل به خرید این محصول به صورت اینترنتی را دارید می توانید با مشاورین آراد برندینگ در این سایت گفت و گو کنید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و برای داشتن خریدی رضایت بخش و مناسب از آنها کمک بگیرید.

شما عزیزان با انتخاب یک روش خرید خوب و انتخاب سایتهای معتبر و قابل اطمینان علاوه بر اینکه از خریدتان رضایت لازم را خواهید داشت در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی می کنید و خیلی راحت داخل منزل محصول را سفارش می دهید و جلوی درب منزل و در اسرع وقت تحویل می گیرید بدون اینکه از خانه بیرون رفته باشید.

انواع کفپوش پی وی سی

طبیعتا شناخت کفپوش لمینت و پی وی سی به خریداران این اجازه را می دهد تا محصولی بهتر را انتخاب و بکار گیرند. زیرا این محصول انواع مختلفی در بازار داشته که از نظر ساختاری و استانداردهای موجود، با یکدیگر فرق دارند.

در حال حاضر کفپوش پی وی سی با هدف استفاده در بسیاری از محیط ها تولید شده که البته ساختار آنها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از مهمترین محیط ها برای استفاده از کفپوش پی وی سی عبارتند از:

  • منازل مسکونی
  • دفاتر کار
  • فروشگاه ها
  • هتل ها
  • راهروها
  • راه پله

بسیاری از افراد به دنبال قیمت کفپوش پی وی سی  بوده تا براساس انتظار و نیاز خود آن را سفارش خرید دهند. در بازار برندهای مختلف ایرانی و خارجی از کفپوش سرامیکی رولی موجود بوده که یکی از مهمترین عوامل موثر در تفاوت قیمت هاست. کفپوش پی وی سی معمولا با ضخامت ۱.۶ تا ۳ میل تولید می شود. این مسئله سبب شده خریداران در مورد انتخاب و سفارش این محصول از افراد متخصص مشاوره گیرند با توجه به اینکه کفپوش پی وی سی ۲ میل، ضخامتی استاندارد داشته، در انواع کفپوش های رولی و تایلی می توان این نوع را سفارش خرید داد.

کفپوش پی وی سی بیمارستانی

از مزیتهای بسیار مهم کفپوش پی وی سی بیمارستانی می توان به این موارد اشاره کرد که این محصول خیلی راحت تمیز می شود، سطح آن صاف است و آلودگیها و کثیفیها خیلی راحت با کمک یک تی از روی آن پاک می شوند و هیچ اثری از آنها روی کفپوش باقی نخواهد ماند. کفپوشهای پی وی سی همچون کفپوش سنگ آنتی باکتریال جلوی رشد و تکثیر ویروسها و عوامل بیماری زا را به خوبی می گیرند و مانع از انتقال و گسترش بیماری می شوند.

های کفپوش پی وی سی

تنوع در طرحها و رنگهای کفپوش پی وی سی اداری بسیار زیاد است و این امکان را فراهم کرده تا شما عزیزان متناسب با رنگ‌ فضای کار و اداره دست به انتخاب کفپوش بزنید و فضای جذاب و زیبا به داره و محیط کارتان بدهید به عنوان مثال رنگ کفپوش باید با رنگ پرده پانچ دیوارها و غیره کاملا ست و هماهنگ باشد.زیبایی محیط کار بر روحیه کارکنان بسیار اثر گذار است و از ایجاد حس کلافگی و خستگی در آنها جلوگیری می کند و هم چنین شوق و علاقه ی آنها را برای حضور در محیط کار چندین برابر می کند. کفپوشهای پی وی سی در برابر ضربه، فشار، تماس با مواد خورنده، نم و رطوبت و غیره مقاومت بالایی دارند به همین دلیل استفاده از آنها در محیط اداره ها بیمارستانها بسیار رواج پیدا کرده است.

Share