هتل پارس کرمان، هتلی لوکس و لاکچری در کرمان

رزرو هتل پارس کرمان به افرادی که به فکر رزرو هتل در کرمان هستند پیشنهاد می شود تا اقامت راحت و لذت بخشی را در این هتل تجربه کنند.

نما بیرونی هتل پارس کرمان

در یکی از گرم ترین شهرهای ایران یعنی کرمان، هتلی زیبا و مجهز به نام هتل پارس قرار دارد که از جمله هتل های لوکس و لاکچری این شهر بزرگ محسوب می شود. به دلیل وجود امکانات رفاهی و تفریحی، رزرو هتل پارس کرمان به مسافران این شهر پیشنهاد می شود تا اقامت آرامی در سفر داشته باشند.

هتل پارس کرمان، یکی از اعضای گروه هتل های پارس در ایران است و مانند دیگر هتلهای این مجموعه، از کیفیت بالایی برخوردار است. در این هتل پنج ستاره، انواع امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد و مسافران عزیز با انتخاب هتل پارس کرمان، اقامت آرام و راحتی را تجربه می کنند. هتل پارس کرمان در بلوار جمهوری اسلامی ساخته شده است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است؛ بنابراین با رزرو هتل پارس کرمان دسترسی به جاذبه های دیدنی و گردشگری کرمان از جمله بازار بزرگ کرمان، باغ فتح آباد و فرودگاه کرمان به راحتی انجام می شود.

اگر دوست دارید قبل از رزرو هتل در کرمان، ابتدا با امکانات هتل و واحدهای اقامتی آن آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. بعد از مطالعه این مقاله می توانید برای رزرو مطمئن هتل در کرمان تصمیم گیری کنید و بررسی کنید که آیا برای رزرو هتل پارس کرمان اقدام کنید یا خیر؟

موقعیت مکانی هتل پارس کرمان

هتل پنج ستاره پارس در سال ۱۳۸۰ در بلوار جمهوری اسلامی و چهار راه فرهنگیان تاسیس شد. این هتل، از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین مناطق شهر کرمان قرار دارد؛ به طوری که فاصله هتل پارس تا مرکز شهر و بازار کرمان، تنها ۲۰ دقیقه است.

زمانی که ساختمان هتل پارس در کرمان را مشاهده کنید، به خوبی متوجه خواهید شد که این هتل از شیک ترین و لوکس ترین هتل های کرمان است. ساختمان هتل پارس کرمان، ۶ طبقه است و ۱۹۷ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل دارد. شما می توانید قبل از رزرو هتل پارس کرمان، اتاق یا سوئیت دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس از طریق سایت سفربازی، اقدام به رزرو مطمئن هتل کنید.

اتاق دبل هتل پارس کرمان

اتاق ها و سوئیت های هتل پارس کرمان

در هتل پارس کرمان، ۱۶۴ اتاق دو تخته دابل و توئین، ۵ اتاق دو نفره، ۲۴ سوئیت یک خوابه، ۱ سوئیت لوکس دو خوابه، ۱ سوئیت لوکس یک خوابه و ۱ سوئیت مخصوص عروس و داماد (سوئیت فستا) وجود دارد. سوئیت های هتل پارس کرمان به نام سوئیت های ارگ، پارس و آریا هستند و فضایی شبیه به خانه های شخصی را دارند. در نتیجه با رزرو هتل پارس کرمان، لذت و شیرینی حضور در خانه شخصی برایتان تداعی می شود.

یکی از موارد مهم برای رزرو هتل در کرمان و شهرهای دیگر، توجه به امکانات رفاهی و تفریحی هتل است که باعث می شود اقامت خاطره انگیز و دلچسبی داشته باشید. در ادامه با تنوع امکانات رفاهی هتل پنج ستاره پارس کرمان آشنا خواهید شد.

امکانات رفاهی در هتل پارس کرمان

با رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل پارس در کرمان، شما از امکانات متنوعی مانند تلویزیون، اینترنت، تلفن، مبلمان، تختخواب، سرویس فرنگی، حمام، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، دستگاه چای ساز، صندوق امانات، مینی بار و… بهره مند خواهید شد و می توانید از این وسایل و امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

خدمات و سرویس های هتل پارس کرمان

در این هتل امکانات و بخش هایی مانند دستگاه خودپرداز، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، بخش پرینت و فتوکپی، فروشگاه پوشاک، صرافی، اتاق کودک، کتابفروشی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، غرفه های مخصوص خرید سوغاتی، کافی نت و اتاق سینما نیز وجود دارد.

خدمات روم سرویس و پذیرش مهمانان در هتل پارس کرمان به صورت شبانه روزی انجام می شود. همچنین این هتل خدماتی مانند خشکشویی، خدمات بیدار باش، سرو صبحانه در اتاق، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، خدمات نظافت روزانه اتاق، خدمات تور و ترانسفر با هزینه را نیز برای مهمانان انجام می دهد.

کیفیت سرویس دهی در هتل پارس کرمان بسیار عالی است و همین موضوع باعث رضایت مهمانان هتل پارس می شود.

امکانات تفریحی و ورزشی در هتل پارس کرمان

در این هتل پنج ستاره، شما می توانید از امکانات ورزشی هتل مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، زمین تنیس و اتاق بیلیارد استفاده کنید و روزهای اقامت خود را با انرژی و هیجان سپری کنید.

در اطراف هتل پارس کرمان هم فضای سبز بزرگی وجود دارد که برای پیاده روی و قدم زدن با خانواده و دوستان بسیار مناسب است.

در هتل پارس کرمان، ۵ سالن برای برگزاری همایش، کنفرانس و پذیرایی از مهمانان وجود دارد. مهمانان هتل پارس می توانند برای میل کردن غذا و نوشیدنی به رستوران های هتل بروند. این هتل سه رستوران به نام های رستوران آینه، رستوران باغ تابستانی و رستوران ستاره دارد. در رستوران های هتل پارس می توانید انواع پلوها، کباب ها، خورشت های ایرانی، سالادها، ترشی ها و دسرهای خوشمزه را با طعم عالی میل کنید.

رستوران هتل پارس کرمان

در هتل پارس کرمان، دو کافی شاپ فعال هستند. شما می توانید برای میل کردن نوشیدنی و میان وعده به کافی شاپ کارمانیا در هتل بروید یا در کافی شاپ واقع در لابی هتل پارس بنشینید و قهوه و چای خود را با آرامش میل کنید. یکی از بخش های جذاب هتل پارس کرمان، لابی هتل است؛ زیرا اکثر مواقع در لابی هتل موسیقی زنده پخش می شود و شما از شنیدن موسیقی پاپ به صورت زنده لذت می برید.

در تمامی بخش های هتل پارس کرمان مانند لابی و اتاق ها، اینترنت پرسرعت برقرار است و می توان از آن استفاده کرد. همچنین در لابی این هتل می توانید از فروشگاه های و غرفه های موجود، اقدام به خرید گلیم، پته و ظروف سیاه قلم کرمان کنید و به عنوان یادگاری به همراه خود بیاورید.

فضای هتل پارس کرمان بسیار آرام و تمیز است و از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است. در کل باید بگوییم که مدیریت هتل پارس کرمان به خوبی انجام می شود و انتخاب و رزرو این هتل در کرمان، باعث تامین آرامش و آسایش شما خواهد شد.

رزرو مطمئن هتل با سایت سفربازی

اگر دوست دارید هتل مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن رزرو کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت سفربازی سری بزنید و سریع و راحت هتل دلخواه خود را رزرو کنید. با این کار، خیالتان راحت خواهد بود که اتاق یا سوئیت موردنظر برای شما رزرو شده است و در روز ورودتان به هتل، می توانید خیلی راحت کلید اتاقتان را تحویل بگیرید.

برای رزرو هتل پارس کرمان هم می توانید از طریق سایت سفربازی برای این کار اقدام کنید.

کافی شاپ هتل پارس کرمان

مزایای رزرو هتل پارس کرمان

از جمله مزایای این هتل پنج ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود اتاق ها و سوئیت های بزرگ و نورگیر با پنجره های بزرگ
  • رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل پارس
  • زیبایی فضای هتل و دکوراسیون شیک
  • سرو صبحانه خوشمزه و متنوع در هتل
  • سرویس اتومبیل عالی به همراه پارکینگ رایگان
  • چشم انداز زیبا
  • وجود رستوران های درجه یک
  • برخورد خوب و مودبانه پرسنل هتل
  • قیمت مناسب به همراه سرویس دهی عالی

به همین دلیل است که رزرو هتل پارس کرمان به افرادی که به فکر رزرو هتل در کرمان هستند پیشنهاد می شود تا اقامت راحت و لذت بخشی را در این هتل تجربه کنند و بهترین خاطرات را از سفر به کرمان داشته باشند. برای رزرو مطمئن هتل پارس کرمان، همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کنید و این هتل را برای روزهای اقامت خود در کرمان انتخاب کنید.

Share