فرخی میکال خبر داد:

موافقت وزیر جهاد با احداث شهرک شیلات در سیاهکل| دستور زارع پور برای رفع مشکل آنتن دهی

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و با مساعدت ویژه وزیر جهادکشاورزی مقرر شد در شهرستان سیاهکل شهرک گلخانه ای احداث شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال  به اقدامات انجام شده در روزهای اخیر برای حل مشکلات شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل اشاره کرد و گفت: اخیرا کمیته‌ای با عنوان کمیته اشتغال متشکل از فرمانداران، بخشداران و همچنین دیگر مسئولان مربوطه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل تشکیل شد تا موانع ایجاد اشتغال در این شهرستان مرتفع شود و بتوانیم زمینه اشتغالزایی در حوزه انتخابیه را فراهم کنیم.

وی افزود: در روزهای نیز نشستی با وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات داشتم در این نشست مباحثی نظیر آنتن دهی و امثالهم مطرح شد تا اقدام اساسی برای رفع این مشکلات انجام گیرد و خوشبختانه آقای وزیر نیز دستورات لازم برای نصب دکل و… را شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل صادر کردند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس اظهار کرد: همچنین جلسه‌ای هم با وزیرجهادکشاورزی داشتم در این نشست نیز مباحث مربوط به موضوعات کشاورزی حوزه انتخابیه مطرح شد اقدامات لازم را برای رفع مشکلات کشاورزان انجام دهند در ضمن باید گفته شود وزیر جهاد با احداث شهرک شیلات در شهرستان سیاهکل موافقت کردند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری‌هایی نیز برای حل موضوع افزایش بی‌رویه قبوض آب در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل انجام گرفته است و امیدواریم این مسئله سریعا رفع شود بنابراین انتظار می‌رود وزارت نیرو در این رابطه تجدید نظر کند.

Share