کلاف سردرگم انتخاب شهردار تالش؛

مصوبه انتخاب کوروش خداوردی زاده به عنوان شهردار تالش کماکان پابرجا ماند

اعضای شورای اسلامی شهر تالش با ۴ رای مصوبه انتخاب کوروش خداوردی زاده بعنوان شهردار منتخب تالش را باطل کردند، اما در پایان ۳ عضو شورا (رحیمی، اردویی و پورپناه) صورتجلسه مربوطه را امضا نکردند تا مصوبات این جلسه رسمیت نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه‌ی شورای شهر تالش با دستور جلسه بررسی و ابطال مصوبه انتخاب خداوردی زاده به عنوان شهردار تالش با مخالفت سه عضو شورا رسمیت نیافت.

در این جلسه که عصر روز گذشته برگزار شد، علی بابایی برهانی حسین‌پور و یوسف زاده رای به ابطال مصوبه انتخاب خداوردی زاده دادند تا روند انتخاب شهردار جدید از سر گرفته شود.

اما این مصوبه با مخالفت سه عضو شورا اقایان پورپناه و رحیمی و خانم اردویی و عدم امضای صورتجلسه از رسمیت و اعتبار ساقط شد تا مصوبه کوروش خداوردی زاده به عنوان شهردار منتخب شورای شهر همچنان به قوت خود باقی بماند.

نکته جالب توجه انکه بهروز علی بابایی عضو شورای شهر تالش که خود از رای دهندگان به خداوردی زاده بود اکنون پیگیر ابطال مصوبه شهردار منتخب خود است!

در حالی که شهر تالش حدود ۶ ماه است که شهردار ندارد و مدیریت شهری تالش دچار چالش جدی شده است اما روند صدور حکم کوروش خداوردی زاده به عنوان شهردار منتخب شورای شهر تالش در دالان اختلاف نظر مسئولین استانی و وزارت کشور متوقف شده است.

Share