سخنگوی شورای شهر تالش خبرداد:

شهردار جدید تالش انتخاب شد/تلاش برای رفع موانع مسیر توسعه گردشگری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وانوایی گفت: حسن محمدپور با پنج رای از ۹ عضو شورای اسلامی شهر تالش به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم در چارچوب سیاست‌های شورا گام‌های خوبی بردارد و شورا را با هماهنگی و همدلی و همزبانی همراهی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی وانوایی با اشاره به اقدام‌های شورای اسلامی این شهر برای نوروز ۹۴ اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد سفرهایی از شهرهای بزرگ ایران به تالش هستیم.

ArmShahrdaryوی حضور مسافران نوروزی در تالش را خوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم گردشگران و مسافران بتوانند از ظرفیت‌ها و جذابیت‌های شهر تالش استفاده بهینه ببرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش منطقه گیسوم، قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران و… را از ویژگی‌های شهر تالش عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است بتوانیم زمینه آرامش و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی را فراهم کنیم.

وانوایی جذب سرمایه‌گذار و فراهم شدن زمینه گردشگری بهتر در تالش را از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری این شهر عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام از فعالیت ما در سال جدید است.

وی افزود: در سال جدید سیاست‌هایی را در پیش می‌گیریم که بتوانیم زمینه جذب توریسم را فراهم کنیم و مسافران در شهر ما اسکان داده شوند و مهمانان از جذابیت‌های منطقه تالش لذت ببرند.

این مسئول همت مسئولان و همکاری آنها با اعضای شورا را در تحقق امر مذکور تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به همدلی و همزبانی دولت و مردم شده است، می‌توانیم این مهم را در شهر خود محقق کنیم.
وی درباره وضعیت انتخاب شهردار تالش متذکر شد: قبل از آغاز سال جدید اعضای شورای اسلامی شهر تالش با انتخاب شهردار جدید عیدی شایسته‌ای به مردم این شهر در سال ۹۴ داد.

وانوایی گفت: حسن محمدپور با پنج رای از ۹ عضو شورای اسلامی شهر تالش به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم در چارچوب سیاست‌های شورا گام‌های خوبی بردارد و شورا را با هماهنگی و همدلی و همزبانی همراهی کند.

وی با تاکید بر اینکه هرگز نمی‌خواهیم مسائل شهردار گذشته تالش تکرار شود، افزود: امیدواریم محمدپور شهردار منتخب شورای تالش با همدلی و همزبانی با مسئولان در راستای برطرف شدن مشکلات مردمی و همسویی با شورای شهر گام‌های خوبی بردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه شورا آمادگی لازم را دارد تا در راستای تحقق برنامه‌های توسعه شهری با همدلی با شهردار و دیگر نیروهای شهرداری فعالیت خوبی داشته باشد، متذکر شد: تلاش ما بر این است موانع در مسیر توسعه گردشگری را برطرف کنیم./فارس

Share