قیمت میکسر قنادی درجه یک به روز شد

در بازار انواع و اقسام میکسرهای قنادی وجود دارد که قیمت میکسر قنادی نسبت به کارایی آنها متفاوت می باشد. میکسرها معمولا از فولاد ضد زنگ تولید می شوند تا در برابر خوردگی مقاوم باشند. در کل میکسرها یک دیگ ثابت دارند و ۳ نوع پارو که مواد را با آن هم بزنند.

در بازار انواع و اقسام میکسرهای قنادی وجود دارد که قیمت میکسر قنادی نسبت به کارایی آنها متفاوت می باشد. میکسرها معمولا از فولاد ضد زنگ تولید می شوند تا در برابر خوردگی مقاوم باشند. در کل میکسرها یک دیگ ثابت دارند و ۳ نوع پارو که مواد را با آن هم بزنند.

از ساده ترین نوع میکسرها، میکسر خمیرگیر می باشد که به آن خمیرگیر چنگالی نیز گفته می شود که این خمیرگیرها کاربرد بسیار زیادی که در نانواییها دارد و در مدلها و ظرفیتهای مختلفی در بازار موجود می باشند و هر شخص می تواند متناسب با نیاز خود این میکسرها را انتخاب و تهیه کند.

در خمیرگیر چنگالی دستگاه از طریق یک چنگال خمیر را به هم میزند تا خمیر یکدست شود. خمیرگیر چنگالی از قدیمی ترین میکسرها به شمار می رود که مناسب ترین دستگاه برای تولید نانهای غیر حجیم می باشد.

میکسر اسپیرال دارای یک میله مارپیچی می باشد که این میله با چرخاندن کاسه به دو جهت خمیر را به هم میزند و مواد را کامل با یکدیگر مخلوط می کند این میکسرها در هنگام استفاده از آنها صدای کمتری می دهند زیرا از سیستم قرقره ای استفاده می کنند و از آنها در فست فودها و نانواییها به کار برده می شود.

میکسرهای اسپیرال از جدیدترین نوع میکسرها می باشند و برای تولید نانهای حجیم بهترین گزینه استفاده از این میکسرها می باشد.

نوع دیگری از میکسرها موجود می باشند که میکسر قنادی هستند و به صورت ایستاده یا عمودی می باشند که این میکسرها انوع مواد مایع و جامد را باهم ترکیب می کنند و در قنادیها و شیرینی پزیها از آن استفاده می شود.

میکسر قنادی کاسه دار

اگر قصد خرید و تهیه یک میکسر قنادی کاسه دار و فر قنادی را دارید باید در هنگام خرید به نکاتی دقت نمایید که ما در ادامه برای شما شرح می دهیم.

یکی از مجهزترین همزنها در بازار میکسر قنادی کاسه دار می باشد که همانطور که مشخص است و نام آن بیانگر ویژگی آن است این همزن دارای یک کاسه در زیر همزن می باشد که مواد غذایی را می توانید در درون کاسه ریخته و با زدن دکمه همزن کار خود را انجام دهد بدون اینکه نیاز به بلند کردن همزن داشته باشید. همزنهای کاسه داری که در بازار موجود است اندازه کاسه آنها متفاوت می باشد که خریدار بر اساس نیاز خود می تواند آنها را خریداری نماید.

در این نوع همزنها وزن همزن هر اندازه که باشد مهم نیست زیرا این همزنها دارای یک پایه می باشند که وزن را تحمل می کنند و دیگر نیاز نیست شخص با دست خود این کار را انجام دهد.

بهتر است بدانید همزن برقی خوب و با کیفیت می باشد که تمام مواردی که برای خرید آن لازم است را داشته باشد یعنی از فاکتورهای خرید برخوردار باشد که در ادامه مطالب قصد داریم این موارد را برای شما بیان کنیم.

یک همزن برقی خوب باید از قدرت چرخش بسیار خوبی برخوردار باشد و این قدرت چرخش بستگی به توان الکتریکی آن دارد پس هر چقدر توان الکتریکی بیشتر باشد قدرت چرخش آن بیشتر است البته باید بدانید که مصرف برق نیز بیشتر می شود.

توان در همزن بسیار مهم است زیرا با بالا بودن توان یک همزن موادغذایی سریعتر می تواند با یکدیگر مخلوط شود و مواد ما اماده گردد و به نکته ای که باید دقت نمود این است که اگر در زمان طولانی از دستگاه استفاده نماییم دستگاه همزن مجبور نمی شود فشار زیادی را تحمل نماید.

میکسر قنادی اصفهان

قنادان و افرادی که در زمینه تهیه و فروش انواع کیک اسفنجی و شیرینی مشغول به فعالیت می باشند و پیوسته تلاش می کنند که از رقبای خود برتر باشند، می توانند برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از میکسر قنادی اصفهان استفاده کنند.

میکسر قنادی که به خمیر گیر نیز معروف است، در واقع دستگاه همزن می باشد که مواد اولیه انواع شیرینی، کیک و خمیر نان را مخلوط می کند.

در قنادیها از این دستگاه جهت مخلوط کردن آرد، شکر، تخم مرغ و غیره برای تتهیه کیک و شیرینی و میکس کردن خامه استفاده می کنند.

میکسرهای قنادی را با توجه به وزن، اندازه و ظرفیت در مدلهای مختلفی تقسیم می کنند که شامل:

میکسرهای قنادی کوچک که به صورت رومیزی قرار می گیرد.

میکسرهای قنادی سایز بزرگ که در واقع میکسرهای صنعتی هستند و با نام میکسر ایستاده معروف هستند.

میکسرهای رومیزی وزن سبکی دارد و به دلیل ابعاد کوچک، ظرفیت کمی دارند و به عنوان میکسرهای نیمه صنعتی محسوب می شوند و برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند و برای جلوگیری از لرزش، آنها را بر روی میز پیچ می کنند.

معمولا در مراکز صنعتی از میکسرهای ایستاده با ظزفیت بالا استفاده می کنند که سرعت آنها از چهل دور تا دویست و شصت دور می باشد.

جنس بدنه این نوع میکسر استیل می باشد و کاملا بی صدا است و برای حفظ ایمنی دستگاه بر روی آن یک صفحه مشبک قرار داده اند.

Share