صادرات دستمال کاغذی پاپیا به اروپا آغاز شد

امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند

امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند. شماره مشاورین مجموعه آراد برندینگ در سایت قرار دارد و شما می توانید همین الان با ما تماس بگیرید و یا برای خرید این محصول و انواع حوله فرم سایت را پر کنید و با ارسال آن منتظر تماس از سوی ما باشید.

موارد استفاده و کاربرد این دستمال بسیار زیاد می باشد ولی عموما افراد از این دستمال برای صورت خود بکار می گیرند البته می توان از دستمال کاغذی برای تمیز کردن سطوح نیز استفاده نمود.

دستمال کاغذی

امروزه شرکتهای مختلف در زمینه تولید دستمال کاغذی دارای رقابت سنگینی بین خود هستند مثلا شرکت دستمال کاغذی شکوه نمونه ای از این شرکتها می باشد که دستمالهای باکیفیتی را ارائه می نماید.

دستمال کاغذی و دستمال جیبی بیتا در اشکال و بسته های متنوعی در بازار وجود و حتی برخی از آنها نیز از قیمت بالایی برخوردار هستند و جز دستمالهای لاکچری محسوب می شوند.

برخی از دستمال کاغذی دارای رایحه و بوی فوق العاده است و شما هنگام استفاده از آن می توانید بوی خوبی را از آن استشمام نمایید.

دستمال کاغذی رومیزی

با کاربرد انواع جیبی این محصول آشنا شدیم و حتما با مصارف بالای دستمال کاغذی در منزل، محیط کار و غیره نیز آشنا هستید و نمونه دستمال کاغذی رومیزی برای محیطهایی که بتوانید پاکت را در جای مناسب و قابل استفاده قرار دهید بهترین گزینه است و در اغلب محیطها وجود دستمال کاغذی پاکتی برای مصارف شخصی و عمومی الزامی است.

وجود دستمال ضخیم رو میزی در اتاق کار، میزهای پذیرایی، اتاق خواب و بسیاری از فضاهای دیگر نکته مهمی است و از این پاکتها در سالنهای پذیرایی، تالارها و برگزاری جلسات و مراسمات مختلف نیز استفاده می شود و تعداد بالای دستمال موجود در پاکت این محصول بهداشتی را برای قرار دادن روی میز و استفاده عمومی مناسب می کند.

در حال حاضر انواع بسیار مختلفی از دستمال کاغذیهای رو میزی به صورت ساده، طرح دار، رنگی، معطر و در تعداد مختلفی از برگ دستمال تهیه شده و در پاکتهای شیک و زیبا با طرح و رنگهای مختلف مناسب با انواع فضاها تولید و توزیع می شوند.

در گذشته کیفیت پایین بسته بندی سبب می شد برای زیبایی بیشتر و مراقبت از دستمالها، پاکت را در جا دستمالیهای شیک قرار دهند اما امروزه کیفیت و زیبایی که در طراحی پاکتها به کار می رود سبب شده است که به تنهایی و بدون کاور از دستمال رومیزی با ظاهر زیبا استفاده کنید.

دستمال کاغذی پاپیا

برای اینکه محصول شما که در واقع دستمال کاغذی پاپیا می باشد از کیفیت بالایی برخوردار باشد علاوه بر لایه ای از کاغذ نازک از نوعی خمیر کاغذ نیز در مواد تشکیل دهند آن استفاده می نمایند که این خمیر شیمیایی می باشد باعث می گردد تا بافت این دستمال نرم تر گردد و باعث می شود رضایت مصرف کننده را ایجاد نماید.

البته برای اینکه کاغذ استفاده شده در دستمال کاغذی از مرغوبیت خوبی برخوردار باشد باید این لایه از دستمال را با استفاده از غلتکهایی حسابی نرم کرده و سپس به آن موادی دیگر اضافه می نمایند.

امروزه استفاده و کاربرد برخی زا کالاها به گونه ای ضروری یافته است که زندگی بدون وجود آنها سخت و ممکن است ما را دچار مشکل نماید.

دستمال کاغذی سافتلن امروزه در هر مکانی مشاهده می شود و هر فردی به همراه خود مقداری دستمال کاغذی دارد تا در مواقع ضروری از آن استفاده نماید.

موارد استفاده از دستمال کاغذی بسیار زیاد می باشد به عنوان نمونه شاید خانمها بیشترین افرادی باشند که از دستمال کاغذی استفاده می نمایند.

این دسته از افراد به دلیل آنکه از لوازم آرایشی زیاد استفاده می نمایند و روزانه دست و صورت خود را با استفاده از اقلام آرایشی تغییراتی در آن ایجاد می نمایند در پایان روز مجبور هستند که این حجم از آرایش را با استفاده از دستمال کاغذی پاک نمایند.

همچنین استفاده از دستمالهای کاغذی تا حد بسیاری بالایی برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیر دار نظیر سرماخوردگی نیز کاربرد فراوانی دارد.

امروزه که جهان و باالاخص کشور عزیزمان ایران درگیر بیماری منحوس کرونا می باشد استفاده از دستمال کاغذی امر واجب و لازم می باشد.

Share