از هفته هشتم رقابت ها؛

تساوی بدون گل شهرداری بندر آستارا و استقلال خوزستان در یک دیدار جنجالی

دیدار جنجالی و پرحاشیه تیم‌های فوتبال شهرداری بندر آستارا و استقلال خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و استقلال خوزستان از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران عصر چهارشنبه با حضور تماشاگران آستارایی در ورزشگاه وحدت این شهر برگزار شد که در پایان این دیدار پرحاشیه بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در این دیدار خانگی و در هر دو نیمه کاملاً هجومی بازی کرد و چند موقعیت خوب را در نیمه‌های اول و دوم بازی با درخشش دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان از دست داد و در نهایت این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۹۲ و پایانی این بازی نیز داور یک پنالتی به سود تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک داور و همچنین داور چهارم بازی، از تصمیم خود نیز منصرف شد و دستور ادامه بازی را صادر کرد و همین تصمیم داور موجب اعتراض شدید بازیکنان، کادر فنی و مدیر باشگاه استقلال خوزستان شد و برای دقایقی فضای زمین بازی متشنج و درگیری لفظی شدید بین بازیکنان، کادر فنی و مدیر باشگاه استقلال خوزستان با تیم داوری بازی صورت گرفت که با مداخله ناظر بازی، اعضای هیئت فوتبال آستارا و همچنین نیروی انتظامی شهرستان بازی ادامه پیدا کرد.

مهدی سید علی از داوران شناخته شده فوتبال کشورمان قضاوت این دیدار پر حاشیه که همراه با کارت زرد و قرمز بود را برعهده داشت.

 تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه تساوی بدون گل دیدار امروز با استقلال خوزستان در مجموع با هفت امتیاز از هشت بازی در رده چهاردهم لیگ هجده تیمی آزادگان قرار دارد.

Share