لیگ برتر چشم انتظار ملوانی ها؛

بازگشت ملوان به صدر در روز توقف مس | شکست شهرداری آستارا مقابل ویستاتوربین

در مسابقات هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ملوان با یک برد خانگی برابر سایپا به صدر جدول بازگشت و شهرداری آستارا مقابل ویستاتوربین شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفته بیست‌ونهم لیگ یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که ملوان بندر انزلی با برتری ۲ بر صفر برابر سایپا، دوباره به صدر جدول بازگشت. محمدصادق بارانی و مهران احمدی برای ملوان در این دیدار گلزنی کردند.

خوشه طلایی ساوه در بوشهر مهمان شاهین شهرداری بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید تا روند خوب خود را حفظ کند. سلمان وحدانی، وحید خشتان و پیمان‌ پورصادقی برای خوشه طلایی گلزنی کردند و مصطفی احمدی و علیرضا صفایی‌نژاد گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. خیبر خرم‌آباد با ۳ گل بهمن سالاری، حسین شهابی و بهمن یگانه، برابر ماشین‌سازی سقوط کرده به برتری رسید.
در حساس‌ترین بازی هفته، آرمان گهر رده سومی میزبان پارس جنوبی رده پنجمی بود و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. علی وزیری‌پناه دو بار برای میزبان گلزنی کرد و حمیدرضا نادری تک‌گل پارس جنوبی را به ثمر رساند. شهرداری همدان با تک‌گل امیرمحمد سنایی استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس کرمان در بابل مقابل رایکا با نتیجه بدون گل متوقف شد. قشقایی شیراز با گل مهدی داغر، مس شهر بابک را با یک گل شکست داد. ویستا توربین هم با همین نتیجه و گلزنی حجت اسلامی برابر شهرداری آستارا پیروز شد.

همچنین استقلال ملاثانی و شمس‌آذر قزوین به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

در جدول رده‌بندی، ملوان با ۶۱ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۵۹ امتیاز در رده دوم است. آرمان گهر نیز با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. در انتهای جدول نیز ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر سقوط‌شان مسجل شده و رایکا با ۳۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

Share