فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

سارقان سیم برق شفت پس از ۱۵ فقره سرقت، روانه زندان شدند

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت گفت: سارقان ۳۷ و ۴۰ ساله‌ای که اقدام به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شفت گفت: سارقان ۳۷ و ۴۰ ساله‌ای که اقدام به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس را برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: طی چند ماه اخیر با اعلام گزارش‌های سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان شفت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیات اولیه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شالماء با تحقیقات میدانی و بررسی‌های صورت گرفته حین گشت‌زنی در نیمه‌های شب، ۲ نفر را که در حال بریدن سیم برق بودند مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان ۳۷ و ۴۰ساله در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ شعبانی در پایان از مردم خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share