اجاره سوئیت در ماسوله زیبا

در اطراف ماسوله مکان های دیدنی زیادی نیز وجود دارد. با سفر به ماسوله می توان در عرض مدت زمان کوتاهی از زیباترین مکان های گردشگری مانند ماسال، آلیان، ماکلوان و ییلاق زودل سر نیز دیدن کنید.

اجاره سوئیت در ماسوله این امکان را به شما می دهد تا از زیبایی های طبیعت جنگلی شمال بی نهایت لذت ببرید. ماسوله یکی از قدیمی ترین و زیباترین روستاهای پلکانی در فومن نزدیکی شهر رشت می باشد. ویلاهای متنوع و لوکس زیبایی در نقاط مختلف ماسوله موجود است. برای اجاره ویلا در ماسوله می توانید ویلاهای متنوعی را انتخاب کنید از سوئیت های مشرف به جنگل گرفته تا سوئیت های نزدیک دریا. سوئیت های موجود در ماسوله دارای امکانات رفاهی و تفریحی با کیفیت مطلوب می باشند. با اقامت در سوئیت های ماسوله در سفر های بعدی نیز مشتاق اقامت در همان سوئیت خواهید بود. استراحت و نوشیدن چای در یک سوئیت امن و راحت آرزوی هر گردشگری است.

اجاره سوئیت در ماسوله از زیباترین روستاهای جهان

اجاره سوئیت در ماسوله در نقاط مختلف روستا امکان پذیر شده است. سوئیت زیادی در ماسوله موجود هستند. جهت اجاره سوئیت لازم نیست حتما حضوری اقدام کنید. از طریق سایت اینترنتی شرکت و تماس تلفنی بهترین سوئیت مورد نظرتان را برایتان فراهم می شود. بنابراین می توانید بدون داشتن استرس پیدا کردن جا به مسافرت خود ادامه دهید. در سوئیت های ماسوله مجهز به تمامی امکانات رفاهی هستند. بعد از اقامت در سوئیت ها متوجه خواهید شد که چقدر از لحاظ روحی و جسمی نیازمند آن بوده اید. سوئیت ها دارای تعداد اتاق های مختلف با تنوع منظره متفاوتی از ماسوله هستند. تمامی سوئیت ها بسیار تمیز و بدون نقص و ایراد فنی می باشند. انتظار می رود مسافران نیز در تمیز و سالم نگه داشتن سوئیت ها کوشا باشند.

        اجاره سوئیت  در ماسوله زیبا

اجاره سوئیت  در ماسوله زیبا

امکانات رفاهی اجاره سوئیت در ماسوله زیبا

حتما می خواهید بدانید با اجاره سوئیت در ماسوله زیبا با چه امکانات رفاهی برخوردار خواهید شد. در اینجا به تعدادی از امکانات رفاهی و تفریحی سوئیت های لوکس ماسوله اشاره شده است.

۱-حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

۲-ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز

۳-اتاق خواب شامل تخت خواب

۴-اتاق پذیرایی و مبلمان

۵-ظروف برای پخت و پز

۶-کتری

۷-باربیکیو و بالکن

۸-جای پارک خودرو و غیره

جهت اجاره سوئیت ها در ماسوله در سایت کومه جا به آدرس  سایت https://coomeja.ir  بهتر است قبل از سفر اقدام فرمایید. تا سوئیت دلخواه شما در آن لحظه از اقامت خالی باشد. چون هر سال هزاران مسافر به ماسوله سفر می کنند و دوست دارند به خاطر لذت بیشتر از سفر چند روزی در ماسوله بمانند. و به همین دلیل اقدام به اجاره سوئیت در ماسوله می کنند.

اجاره سوئیت در بهترین نقطه شمال ایران

ماسوله یکی از زیباترین مکان ها برای گردشگری است. شهر ماسوله در ۳۲ کیلومتری غرب شهر فومن با خانه های پلکانی با قدمتی چندین هزار ساله در میان کوه ها و جنگل خودنمایی می کند. بالکن های مزین به گل شمعدانی در بیشتر خانه ها زیبایی خاصی به شهر بخشیده است. با اجاره سوئیت در ماسوله می توانید این شهر زیبا را به طور کامل بگردید. در ماسوله امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران مهیا شده است. از این امکانات می توان به پمپ بنزین و پمپ گاز، عابر بانک، انواع رستوران، آب آشامیدنی، آنتن دهی تلفن و اینترنت، سرویس بهداشتی در داخل شهر و غیره را نام برد. با اجاره سوئیت در ماسوله می توانید با خیال راحت تمام کوچه پس کوچه های شهر را بشناسید و کلی عکس بگیرید. و علاوه بر آن از طبیعت زیبا و جنگلی ماسوله نیز بهره مند شوید.

                     اجاره سوئیت در ماسوله از زیباترین روستاهای پلکانی

اجاره سوئیت در ماسوله از زیباترین روستاهای پلکانی

 

اجاره سوئیت در ماسوله و گشتن در روستای اطراف

در اطراف ماسوله مکان های دیدنی زیادی نیز وجود دارد. با سفر به ماسوله می توان در عرض مدت زمان کوتاهی از زیباترین مکان های گردشگری مانند ماسال، آلیان، ماکلوان و ییلاق زودل سر نیز دیدن کنید. هر یک از این مکان ها از جاذبه های گردشگری محسوب می شوند و دارای طبیعت بسیار بکر و زیبایی می باشند. حتما در سفر به این نقاط یک دوربین به همراه داشته باشید تا تصاویر زیبایی ثبت کنید. همچنین به همراه داشتن یک بارانی نیز می تواند خیلی زیاد به دردتان بخورد. در طبیعت زیبای شمال هیچگاه مشخص نمی شود باران کی خواهد بارید و یک آن بارش باران شما را شگفت زده خواهد کرد. در ماسوله بازار سنتی با ارائه صنایع دستی همچون گلیم، دستکش و روفرشی، عروسک های کاموایی، شال و جوراب گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. بنابراین در مدت زمان اقامت در سوئیت از بازار حتما دیدن کنید.

Share