هتل آرتا قشم، مرواریدی در همسایگی خلیج فارس

با رزرو هتل آرتا قشم، شما می توانید اقامتی راحت و لذت بخش را در یکی از بهترین هتلهای این جزیره تجربه کنید و خاطرات شیرینی از سفر به قشم داشته باشید.

نما بیرونی هتل آرتا قشم

اگر به فکر رزرو هتل در قشم هستید، به هتل آرتا قشم فکر کنید. با رزرو هتل آرتا قشم شما می توانید روزهای سفرتان را در هتلی زیبا سپری کنید و اقامت راحت و لذت بخشی را در این هتل چهار ستاره تجربه کنید.

هتل آرتا قشم، تنها ۲۰۰ متر با ساحل دریای خلیج فارس فاصله دارد و این موضوع یکی از مزایای این هتل محسوب می شود. رزرو هتل آرتا قشم برای افرادی مناسب است که به هتلهای ساحلی علاقه دارند و دوست دارند شبها با صدای امواج دریا بخوابند و روزها با صدای مرغان دریایی و نسیم خنک ساحلی بیدار شوند.

بسیاری از افراد، قبل از اجاره روزانه آپارتمان یا سوئیت در سفر، ابتدا به موقعیت مکانی آن اهمیت می دهند. از نظر موقعیت مکانی باید بگوییم که هتل آرتا قشم در مرکز شهر قشم و بلوار شهید بهشتی ساخته شده است. این هتل به مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲، مجتمع تجاری خلیج فارس، اسلکه شهید ذاکری و پارک ساحلی زیتون بسیار نزدیک است.

یکی از مهمترین موارد برای رزرو هتل، آشنایی با امکانات و خدمات هتل است. در این مطلب با امکانات هتل آرتا در قشم آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل آرتا قشم

هتل مجلل آرتا، در فروردین ۱۳۹۶ تاسیس شد و خیلی زود به عنوان یکی از زیباترین هتلهای نوساز جزیره قشم شناخته شد. به دلیل زیبایی این هتل، موقعیت مکانی عالی و خدمات متنوع، هتل آرتا به مروارید قشم معروف شده است.

با رزرو هتل آرتا قشم، شما اقامتی راحت و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد و روزهای سفرتان را در یکی از بهترین هتل های قشم می گذرانید.

تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل آرتا در قشم

این هتل یک ساختمان ۷ طبقه است که ۴۸ اتاق و سوئیت دارد. در این هتل مجلل چهار ستاره، ۴۴ اتاق دو تخته و ۴ سوئیت یک خوابه وجود دارد. برای رزرو هتل آرتا قشم، شما می توانید یکی از اتاق های خانوادگی، اتاق VIP و ماه عسل را انتخاب کرده و رزرو کنید. سوئیت های هتل آرتا هم ظرفیت پذیرایی از چهار نفر را دارند. در این سوئیت ها، یک تخت دابل دو نفره و دو تخت یک نفره وجود دارد.

برای افرادی که به فکر اجاره آپارتمان روزانه یا خانه شخصی در سفر هستند، پیشنهاد می کنیم که یکی از سوئیت های هتل آرتا را برای اقامت انتخاب کنند؛ زیرا با این کار از خدمات و امکانات فوق العاده این هتل بهره مند می شوند و روزهای سفرشان را با امنیت و راحتی بیشتر سپری می کنند.

امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل آرتا

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، یخچال، چای ساز، سشوار، تلویزیون، اسپلیت، مبلمان، کمد لباس، میز و صندلی وجود دارد.

کف اتاق ها و سوئیت های هتل آرتا از سنگ است و اتاق ها از نظر انتقال صدا عایق شده اند. عایق بودن اتاق های هتل باعث می شود که در هنگام استراحت از شنیدن صدای اطرافیان کلافه نشوید و استراحت باکیفیت و آرامی داشته باشید.

اتاق دبل هتل آرتا قشم

سرویس اتاق ها و سوئیت های هتل فرنگی است؛ اما در راهروی طبقات سرویس ایرانی وجود دارد.

در حمام و سرویس اتاق یا سوئیت هم وسایل بهداشتی مانند دستمال، مسواک، خمیر دندان، حوله، شامپو، شوینده و… وجود دارد که می توانید از این لوازم برای نظافت استفاده کنید.

اگر دوست داشته باشید غذا یا نوشیدنی خود را درب اتاقتان تحویل بگیرید، می توانید از خدمات روم سرویس هتل آرتا استفاده کنید.

خدمات نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می شود تا تمام بخش های اتاق، تمیز و ضدعفونی شوند.

با رزرو هتل آرتا قشم، شما از تمام این امکانات رفاهی برخوردار خواهید شد تا اقامت راحت و دلنشینی در این هتل داشته باشید.

خدمات ارائه شده در هتل آرتا قشم

قبل از رزرو هتل در قشم، باید به خدمات ارائه شده در هتل موردنظر توجه کرد. هرچقدر سرویس دهی هتل بهتر باشد، میزان رضایت و راحتی مهمانان هتل نیز بیشتر می شود.

در هنگام ورود به هتل آرتا، خدمات استقبال از مهمانان انجام می شود تا خستگی سفر از تن مسافران بیرون بیاید و احساس امنیت و راحتی کنند. پذیرش این هتل نیز به صورت شبانه روزی انجام می شود.

همچنین خدمات تور و خدمات تهیه بلیط در هتل آرتا ارائه می شود تا بتوانید بهترین بلیط سفر را خیلی سریع و راحت تهیه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و خدمات باربری هتل آرتا استفاده کنید.

در هتل آرتا قشم، شما می توانید درخواست اجاره اتومبیل با راننده یا بدون راننده بدهید. با کرایه کردن اتومبیل از هتل آرتا، می توانید خیلی سریع و راحت از جاذبه های دیدنی قشم مانند قلعه پرتغالی ها، غار نمکدان، دره ستارگان، جزایز ناز و بازار سنتی قشم بازدید کنید.

افرادی که با ماشین شخصی خود به قشم سفر کرده اند می توانند از پارکینگ رایگان هتل آرتا استفاده کنند. در تمامی طبقات هتل آرتا، اینترنت رایگان و پرسرعت وجود دارد که می توانید از این اینترنت پرسرعت برای کار و سرگرمی استفاده کنید.

وجود اتاق کنفرانس، خودپرداز، مرکز خرید، بخش پرینت و فتوکپی، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، خدمات خشکشویی، خدمات گردشگری و خدمات اورژانس، از دیگر امکانات و بخش های هتل آرتا است.

افرادی که به ورزش و سلامتی خود اهمیت می دهند، می توانند از باشگاه بدنسازی هتل آرتا استفاده کنند. در سالن بدنسازی هتل، انواع دستگاه ها و تجهیزات ورزشی وجود دارد و شما می توانید برنامه ورزشی خود را به صورت منظم در سفر دنبال کنید.

با رزرو هتل آرتا قشم، تمام نیازهای شما در داخل هتل برطرف می شود و می توانید روزهای سفر خود را به گردش و بازدید از جاذبه های دیدنی قشم اختصاص دهید.

خوردن غذاهای خوشمزه دریایی در رستوران هتل آرتا

همواره یکی از مهمترین موارد برای رزرو هتل در قشم یا شهرهای دیگر، توجه به کیفیت غذاهای هتل است. در رستوران هتل آرتا، شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بین المللی را میل کنید.

خوراک های دریایی رستوران هتل آرتا واقعا متفاوت و لذیذ است. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و از ساعت ۷ صبح باز است. در رستوران هتل آرتا، شما می توانید وعده های غذایی خود را با چشم انداز دریا میل کنید.

رستوران هتل آرتا قشم

مهمانان هتل، با رزرو هتل آرتا قشم از بوفه صبحانه رایگان هتل بهره مند می شوند و می توانند خوشمزه ترین خوراکی ها و نوشیدنی ها را در ابتدای روز میل کنند.

همچنین در طبقه همکف هتل آرتا، کافی شاپ دنج و خلوت هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را با کیفیت عالی و طعم لذیذ برای شما سرو می کند.

چرا در سفر به جزیره قشم، بهتر است هتل آرتا قشم را رزرو کنید؟

موارد زیر، از جمله مزایای رزرو هتل آرتا قشم هستند:

  1. برخورداری از موقعیت مکانی عالی
  2. دسترسی راحت به مرکز شهر قشم و مراکز خرید مهم
  3. قرارگیری در ساحل دریای خلیج فارس
  4. خدمات متنوع و عالی
  5. امکانات رفاهی کامل
  6. چشم انداز رو به دریا
  7. فضای دنج و آرام اتاق ها
  8. قیمت مناسب و منطقی
  9. پرسنل خوش برخورد و مسئولیت پذیر
  10. وجود رستوران و کافی شاپ درجه یک

در نتیجه با رزرو هتل آرتا قشم، شما می توانید اقامتی راحت و لذت بخش را در یکی از بهترین هتلهای این جزیره تجربه کنید و خاطرات شیرینی از سفر به قشم داشته باشید.

Share