مراکز خرید خامه قنادی مرغوب را بشناسید

در هنگام خرید خامه قنادی حتما به میزان درصد چربی آن، وزن، پاستوریزه و تاریخ تولید و انقضا توجه نمایید از خرید خامه قنادی با درصد چربی پایین اجتناب کنید چرا که در هنگام مصرف با مشکل مواجه می شوید.

خامه قنادی به نوعی خامه گفته می شود که خوب پوک و سفت شده است و معمولا در میان شیرینی پزان حرفه ای به نام خامه فرم گرفته شهرت دارد و حتی تهیه آن در منزل هم ممکن می باشد اما اگر زمان کافی در اختیار ندارید خرید خامه قنادی خارجی می تواند بهترین راهکار باشد.

تمامی محصولات مجموعه آراد برندینگ از برترین برندهای شناخته شده بازارهای جهانی هستند و از نشان استاندارد و تاییدیه نهادهای بهداشتی برخوردار می باشند پس هیچ نگرانی بابت سلامت و کیفیت آنها وجود نخواهد داشت.

این مدل خامه به عنوان یک خامه قنادی حرفه ای که کاملا شیرین شناخته می شود و بیش از همه برای تزئین کیک و انواع شیرینی تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به راحتی با کمک انواع ماسوره های طرح دار و قیف می توان اشکال زیبایی با آن درست کرد.

یک خامه قنادی حرفه ای باید بافتی مخملی همراه با طعمی دلپذیر داشته باشد و با مراجعه به بازار می توانید چنین محصولی را در بسته بندی با حجمهای مختلف از یک کیلویی تا ۵ کیلویی پیدا کرده و اقدام به خرید آن کنید.

مدلهای مختلف خامه قنادی براساس مقدار چربی که دارند از یکدیگر متمایز شده و این موضوع به چربی ذاتی شیر که مورد استفاده قرار گرفته است ربط پیدا می کند اما به طور کلی ۷ نوع مختلف خامه قنادی وجود دارد

خرید خامه قنادی

کارخانه تولید کننده خامه قنادی آن را بصورت پودر خامه و خامه قنادی تولید و به بازار عرضه می کنند.

برای خرید خامه قنادی و پودر ژلاتین می توانید به فروشگاه های بزرگ مواد غذایی جذاب، لوازم فروش قنادی و یا شیرینی سراها مراجعه و براحتی آن را خریداری کنید.

در هنگام خرید خامه قنادی حتما به میزان درصد چربی آن، وزن، پاستوریزه و تاریخ تولید و انقضا توجه نمایید از خرید خامه قنادی با درصد چربی پایین اجتناب کنید چرا که در هنگام مصرف با مشکل مواجه می شوید.

پس از مراحل پاستوریزاسیون شیر نوبت به مرحله جداسازی چربی از شیر به منظور تولید خامه می باشد کمترین میزان در صد چربی در شیر معمولا ۰.۵% برای شیر کم چرب و حدود ۳% برای شیرهای معمولی می باشد.

در کشور ما تمامی شیرهای کارخانه با چربی حدود ۲.۵% معمولا تولید می شوند چربی شیر در کارخانه ها تاثیر زیادی در صرفه اقتصادی و کیفیت خامه قنادی تولید شده دارد.

به همین دلیل در مرحله یکسان سازی خامه و شیر باید به درستی و با میزان دقت بالا انجام شود میزان درجه چربی که از شیر می شود جدا نمود برحسب جریان شیر متفاوت خواهد بود.

هدف از شیر پرچرب در خط تولید خامه، گرفتن بیشترین میزان چربی شیر و انتقال آن به بخش تولید خامه است امروزه در خط تولید خامه با استفاده از دستگاه های جدید و نوین به صورت مقارن ذرات بیرونی و چربی از شیر توسط دستگاه جدا می شود.

پس از این مراحل حال نوبت استاندارد کردن چربی شیر و خامه است که در کارخانه ها این امر بسیار ضروری است در روش تولید خامه قنادی در کارخانه بخشی از خامه جدا می شود و به قسمت سپراتور به منظور استاندارد کردن شیر و باقی آن برای ساخت خامه و قسمتی برای ساخت انواع کره به کار برده می شود.

خامه قنادی خارجی حرفه ای شیرین

اگر یک قناد و یا شیرینی پز آماتور هم باشید به راحتی می توانید با خامه قنادی خارجی شیرین به شکل حرفه ای کیک و شیرینی خودتان را تزئین کنید و به چندان ابزار خاصی هم نیاز نیست.

معمولا مدت زمان انقضای خامه قنادی با وجود نگهداری در فریزر کوتاه است و توصیه می شود تا شش ماه پس از تولید حتما مصرف شده و برای این کار به روش قرار دادن در یخچال یخ زدایی صورت بگیرد.

فراموش نکنید خامه قنادی از شیر پرچرب تولید شده و بافت بسیار حساسی دارد به همین دلیل پس از خارج کردن بسته بندی از فریزر آن را در دمای اتاق قرار ندهید تا یخ زدایی شود زیرا با این کار قطعا به فاسد شدن محصول کمک خواهید کرد.

وقتی یخ زدایی انجام گرفت با کمک همزن خوب آن را زده تا خامه فرم بگیرد و بلافاصه کار تزئین بر روی کیک یا شیرینی را شروع کنید زیرا هر چه زمان بگذرد احتمال از دست رفتن فرم خامه بیشتر خواهد شد.

در پایان کار حتما کیک و یا شیرینی را داخل یخچال بگذارید تا فرم اصلی خامه حفظ شده و گرما محیط موجب شل شدن و یا خرابی تزئینات نشود ضمن آنکه لازم است تا تمامی محصولات لبنی از جمله خامه قنادی در محیط سرد و خنکی مانند یخچال نگهداری شوند.

Share