رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خرد | دستگیری ۴۶ سارق و مالخر

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۱ سارق و ۵ مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خرد در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۱ سارق و ۵ مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خرد در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خرد در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: در این طرح ۳ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۴۱ سارق و ۵ مالخر در سطح استان گیلان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۳۹ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم اذعان داشت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

Share