لغو تصمیم جنجالی کامرانی فر؛

کودتای شبانه شکست خورد | مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

در جلسه فوری هیات رییسه، تصمیم بر این گرفته شد که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.این در حالی بود که پیش از این حسن کامرانی‌فر خبر از لغو این مجمع انتخاباتی داده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه فوری هیات رییسه، تصمیم بر این گرفته شد که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از اعلام خبر لغو انتخابات هشتم شهریور با تصمیم دبیرکل فدراسیون، اعضای هیات رییسه مقرر کردند بر اساس موعد مقرر و طبق برنامه اعلام شده مجمع انتخاباتی ساعت ٩ صبح روز سه شنبه هشتم شهریور برگزار شود.

این در حالی بود که پیش از این حسن کامرانی‌فر خبر از لغو این مجمع انتخاباتی داده بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون اظهار کرده بود: نامه‌های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که به آن‌ها توجه نمی‌شد که کدهای اخلاقی فیفا در آن ذکر شده بود. آخرین نامه‌ای که در ساعت یک بعدازظهر روز دوشنبه به فدراسیون آمد، ما آن را در اختیار کمیته بدوی گذاشتیم و تا ساعت ۱۰ شب هم منتظر پاسخ بودیم اما کمیته بدوی بدون این که به آن پاسخی دهند، فدراسیون را ترک کردند.

وی ادامه داد: در اتفاقات پیش از انتخابات، کدهای اخلاقی فدراسیون فوتبال و به خصوص فیفا رعایت نشده و به این نتیجه رسیدیم که انتخابات نباید برگزار شود. کمیته بدوی هم در این خصوص وظایفش را انجام نداد و به زودی تاریخ جدید مجمع انتخاباتی را اعلام خواهیم کرد. این تصمیم به نفع فوتبال و جامعه ورزش خواهد یود و تاریخ جدید را سریعاً اعلام خواهیم کرد.

کامرانی‌فر در خصوص این که آیا برگزار نشدن مجمع انتخاباتی باعث تعلیق فوتبال ایران می‌شود یا خیر، توضیح داد: برگزار نشدن این مجمع و انتخابات هیچ اتفاق بدی را برای فوتبال ایران رقم نخواهد زد و تعلیقی در کار نخواهد بود. همچنین ما در اولین فرصت تمامی مستندات لازم در این خصوص را ارائه خواهیم کرد

Share