رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در رشت:

کارگران مهمترین رکن کار و ستون فقرات امنیت کشور هستند

اله بداشتی گفت: امروز مباحث اجتماعی کار موضوع بسیار مهمی هست که باید به آن پرداخته شود زیرا ما کار را تقدس میبینیم و کارگر مهمترین رکن کار هست که بایستی به آن توجه ویژه بشود به عبارتی کارگر ستون فقرات امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ویژه بررسی وضعیت کارخانجات استان گیلان با حضور اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اسحاقی معاون اقتصادی استانداری گیلان، سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات گیلان، پورحیدری رییس سازمان صمت استان و محبوبی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برگزار گردید.

حمیدرضا اله بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به سخن ارزشمند امام راحل که فرمودند حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم به ویژه جامعه بزرگ کارگری بوده و از هیچ کار و کمکی در رابطه با این عزیزان دریغ نکرده است.

اله بداشتی با اشاره به طرح‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در کشور، افزود: ما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات طرح‌هایی از قبیل طرح شهید کریمی و طرح شهید برونسی را دنبال می‌کنیم که هم به جامعه کارگری و هم به جامعه کارفرمایی کمک‌های شایانی را خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح شهید کریمی ۱۵۰۰ واحد عارضه‌یابی و شناسایی شده که بعد از برگذاری جلسات متعدد کارشناسی، بیش از ۹۰۰ واحد حل مسئله و حل مشکل را داشته ایم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور راهبرد و اهداف سازمان را منطبق بر شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرن) عنوان و گفت: در همین راستا موضوع تثبیت اشتغال را برای بیش از ۸۰ هزارنفر و برای ۸۵۰۰ نفر موضوع توسعه اشتغال را داشتیم.

ایشان با اشاره به طرح شهید برونسی و سفیران تولید گفت: تولید یاران و سفیران تولید همان کارفرمایان عزیزی هستند که با حضور در جامعه و بیان مسائل مختلف مردم را به استفاده از کالای داخلی ترغیب می‌کنند.

اله بداشتی گفت: امروز مباحث اجتماعی کار موضوع بسیار مهمی هست که باید به آن پرداخته شود زیرا ما کار را تقدس میبینیم و کارگر مهمترین رکن کار هست که بایستی به آن توجه ویژه بشود به عبارتی کارگر ستون فقرات امنیت کشور هست.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در انتها با بیان لزوم تعامل بین سازمان‌ها و نهاد‌ها خاطرنشان کرد: ما باید با دلبستگی، هم دلی و همبستگی به هر اندازه که می‌توانیم ظرفیت‌ها را هم افزا کنیم، ظرفیت بسیج در حوزه عملیاتی و اجرایی کار در کنار ظرفیت‌های دولت و مجلس انقلابی که با وضع قوانین درست و بهتر که منجر میشود به اینکه کارگران با آرامش و آسودگی خاطر بیشتری کار کنند و نگران کار و معیشت خانواده خود نباشند.

Share