نماینده رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا؛

نگاه سیاسی نسبت به عزل و نصب‌های مدیران اجرایی یک آفت در نظام مدیریتی است

صفری با اشاره به صحبت‌های رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب برای نمایندگان و نیز بقیه افراد باشد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا گفت: یکی از آفتهایی که در نظام مدیریتی ما وجود دارد غلبه نگاه سیاسی نسبت به عزل و نصب‌های مدیران اجرایی کشور است.

حجت الاسلام محمد صفری افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خدمات نهادهای اجرایی، تخصصی است به همین منظور باید مدیرانی کار آمد و متخصص فارغ از نگاه‌های سیاسی و جریان‌های سیاسی انتخاب و انتصاب شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد این هستیم که در برخی از ادارات روسای آن‌ها گرفتار چنین حب و بغض‌های سیاسی و مورد تسویه حساب‌های سیاسی از سوی رجل سیاسی قرار میگیرند.

صفری با اشاره به صحبت‌های رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب برای نمایندگان و نیز بقیه افراد و رجل سیاسی ارشد باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در پایان اظهار کرد: مدیران ارشد استان‌ها باید این دقت را داشته باشند که عزل و نصب‌ها در ادارات باید برعهده خود آن مجموعه باشد و با دخالت‌ها در اینگونه موارد ضرر آن به مردم خواهد رسید.

Share