نحوه خرید گلدان سفالی دسته دار در تبریز و ویژگی های آن

برای تهیه محصولات درجه یک و با کیفیت شما می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات کافی محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

امروزه استفاده از فضاهای سبز برای زندگی کردن بسیار مهم است و می تواند باعث ایجاد آرامش خاصی در افراد شود. از این رو طراحان و کارشناسان سعی کرده اند از گلدان سفالی با قیمتی ارزان استفاده کنند تا تمامی افراد بتوانند آن را خرید و مورد استفاده در زندگی خود قرار دهند. استفاده از گیاهان در منزل نه تنها باعث زیبایی فضا می شود بلکه هوای تازه را به خانه وارد می کند و از نظر علم فنگشویی نیز بسیار مفید می باشند.

از آنجایی که اگر از گلدانهای سفالی زیبا برای گیاهان داخل ساختمان خود استفاده کنید روحیه و خلق و خوی شما را تحت تاثیر قرار می دهد بهتر است از گلدانهای سفالی برای گیاهان خود خریداری کنید که دارای نقش و نگار بسیار زیبایی هستند.

ظروف سفالی دارای دو نوع لعاب دار و بدون لعاب می باشند که نوع لعاب دار باید در دمای ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد پخته شوند. ظروف و گلدانهای سفالی اغلب با لعاب سرامیکی پوشانده می شوند تا مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند. برای تهیه این محصولات درجه یک و با کیفیت شما می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات کافی محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

با استفاده از لعاب سرامیکی ظروف در برابر آب و برخی مواد شوینده نانو دارای مقاومت می شوند و آب باعث از بین رفتن این ظروف نخواهد شد. با کوچک تر شدن منازل و حیاطهای مسکونی افراد زیادی به استفاده از گلدانهای سفالی روی آورده اند و درون آنها گل و گیاهانی بسیار زیبا پرورش می دهند.

رنگ گلدانهایی که با سفال تهیه می شوند گرم و طبیعی می باشد و ریشه گیاه درون آن به خوبی رشد کرده و قابلیت تنفس نیز دارد که همین موضوع می تواند باعث تسریع در رشد آن شود. گلدانهای سفالی را می توانید در سایزهای مختلفی در بازار فروش مشاهده نمایید و بر اساس سایز گیاه نوع متناسبی از آن را خریداری نمایید.

گلدان سفالی در تبریز

عوامل متعددی برای استفاده عموم افراد از این ظروف و گلدان می توانند موثر باشد از جمله در دسترس بودن مواد اولیه، قابلیت شکل پذیری، مناسب بودن قیمت، ساده بودن ساخت این ظروف و غیره عواملی هستند که بسیار تاثیر گذار هستند.

از این رو این مجموعه سعی کرده است که گلدانهای و ظروف سفالی را با قیمت مناسب به دست این افراد برساند. استفاده از گلدان چوبی سفالی یکی از گزینه های بسیار مناسب است که شما می توانید برای برخی از گیاهان خود استفاده کنید.

ورود سفالگری و سرامیک به عنوان یکی از رشته های تخصصی در دانشگاه های برخی از استانها باعث شده است این رشته در برخی از کشورها نیز شناخته شود. استفاده از گلدان سفالی در تبریز امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند و به همین منظور به دنبال گلدانهای شیک و قیمت مناسبی می باشند.

خاک رس به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که با آب و دمای مناسب دارد می توان از آن برای ساخت انواع ظروف سفالی استفاده نمود. امروزه از هنر سفالگری به عنوان هنر دست بشر که دارای طراحیهای بسیار عالی و مقاومت خوبی هستند یاد می شود و به دلیل عدم استفاده از مواد آلی و غیر فلزی در تولید آن جزو یکی از پر کاربرد ترین ظروف و اشیای سنتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

گلدان سفالی دسته دار

اگر می خواهید بیش تر در مورد گلدان سفالی بزرگ دسته دار بدانید می توانید تمامی مطالب موجود در سایت را مطالعه نمایید و با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل یا محلی که قرار است این گلدان در آنجا قرار بگیرد نوع متناسب را خریداری نمایید. سفال را از مواد سرامیکی و خاک رس تهیه می کنند و با این محصول می توان انواع مختلفی از ظروف سفالی مانند بشقاب، گلدان، پارچ و لیوان و غیره را تولید نمود.

برای ساخت یک گلدان سفالی دسته دار باید از خاک رس و سرامیک استفاده کنید و با دست یا دستگاه های پیشرفته به آن فرم دلخواه را بدهید و سپس درون کوره با حرارت بالا قرار داده تا آب اضافی آن تبخیر شود و شکل نهایی را به خود بگیرد و از مقاومت بالایی برخوردار شود.

در بدنه گلدانهای سفالی منافذی وجود دارد که باعث می شود پس از آبیاری گیاه، خاک داخل گلدان خشک شود و اگر لکه های سفید بر روی گلدان سفالی خود مشاهده نمودید می توانید متوجه شوید منافذی که بر روی گلدان شما وجود دارد به خوبی کار می کنند و گلدان خریداری شده دارای مرغوبیت بالایی می باشد.

Share