قیمت قفل رمزدار کوچک در تهران چقدر است؟

تولید کننده قفل رمزدار کوچک سعی بر این دارد که از مرغوب ترین متریال برای ساخت استفاده کند تا مشتریان بتوانند آنها را با اطمینان تهیه کنند.

حفظ امنیت اموال و داراییهای ارزشمند به یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد تبدیل شده است و خوشبختانه سیستم قفل رمزدار یک انتخاب مناسب برای این منظور بوده که نمایندگیهای فروش متعددی در تهران، سمنان و کاشان دارد.

قفلها می توانند ظاهری متفاوت از یکدیگر داشته باشند اما عملکرد همگی تقریبا به یک صورت است و با به حرکت در آمدن تعدادی پین کوچک و قرار گرفتن هر یک در جایگاه اصلی خود، درب باز و یا قفل می شود اما نکته اصلی اینجاست که پینها چگونه به حرکت درآیند و درب ضد سرقت چگونه عمل می کند.

قفلهایی که ساختاری سنتی دارند با چرخش یک کلید در مغزی بدنه قفل موجب به حرکت در آمدن اهرم و یا پینهای کوچک شده و قفل به آسانی باز می شود.

اما این روش دارای معایبی است که مهمترین آنها احتمال گم شدن کلید و یا حتی امکان آسان چرخاندن پین توسط هر وسیله دیگری که داخل مغزی برود وجود دارد.

در چنین شرایط قفلهای رمزدار که در سایت آراد برندینگ نیز در مورد آن زیاد صحبت شده است وارد بازار شده که دیگر نیازی به در دست داشتن کلید فیزیکی به شکل سنتی و متداول برای آن وجود ندارد.

بلکه فقط کافیست رمزی از پیش تعیین شده را که شامل چهار و یا شش عدد متوالی است به قفل داده و موجب باز شدن آن شوید.

قفل رمزدار تهران

می توان تاریخچه استفاده از قفل را به دورانی نسبت داد که بشر دریافت چگونه با فلزاتی نظیر آهن کار کرده و با آنها ابزار مورد نیاز خود را بسازد و از همان زمان بود که افراد متمول برای حفاظت از ثروت و داراییهای خود به استفاده از قفلهای بزرگ و سنگین و کم کم به استفاده از گاوصندوق دیجیتال روی آورند.

به مرور زمان و پیشرفتهایی که در تکنولوژی و طراحی ابزار بوجود آمد رفته رفته قفلها کوچکتر و دارای ضریب امنیت بالاتری شدند به طوریکه امروزه قفلهایی کوچک اما کاملا ایمن و کاربردی در معرض فروش قرار می گیرند که برای استفاده در موارد گوناگون کارایی دارند.

نسل جدید قفلها که علاوه بر امکان نصب بر روی دستگیره ورودی ساختمانها می توان از آنها برای حفاظت از اتاق اسناد و مدارک بایگانی شده در سازمانها و ادارات هم استفاده کرد قفل رمزدار نام دارد.

فناوری مورد استفاده در این مدل از قفلها به این شکل است که کد مشخصی به حافظه داخلی قفل داده می شود و در هر نوبت استفاده فقط کافیست کاربر این کد را به شکل دستی وارد سیستم کند.

روشهای وارد کردن رمز قفل می تواند متعدد بوده و به شکلهای مختلفی انجام بگیرد که متداول ترین آنها عبارتند از:

در برخی از موارد یک صفحه کلید مانند ماشین حساب در قسمت بیرونی قفل رمزدار تهران نصب شده که کاربر با فشار دادن دکمه ها قادر است رمز را به دستگاه پردازشگر داخلی وارد کند.

از آنجایی که ممکن است کلیدها بر اثر استفاده مداوم خراب شده و یا رنگ اعداد بر روی آن محو شود شیوه لمسی می تواند انتخاب مناسب تری بوده به شکلی که همانند تمامی گوشیهای هوشمند یک صفحه لمسی در قسمت بیرونی قفل تعبیه می شود تا به وسیله آن کاربر رمز را  وارد کند.

یکی از شیوه های محبوب و متداول برای وارد کردن رمز چنین قفلهایی استفاده از بلوتوث و وای فای دستگاه هوشمند است و قفل رمزدار فقط دستگاهی را پذیرش می کند که از قبل برایش تعریف شده باشد.

قفل رمزدار کوچک

طبق بحث و بررسیهای به عمل آمده در مورد انواع قفل می توان گفت که این محصولات در دنیایی از تنوع در بازار عرضه می شوند و از گذشته تا به حال با پیشرفت علم و تکنولوژی نمونه های جدید و مدرنی چون قفل رمزدار کوچک وارد بازار شده که گستره انتخاب را برای مشتریان وسیع تر کرده است.

قفلی که در اینجا مطرح کرده ایم می دانیم که با ویژگیهای خاص خود توانسته مشتریان زیادی را با خود همراه کند، از همین رو در بازار داخل و خارج از کشور شاهد فروش عمده آنها هستیم، به طور کلی قفل رمزدار در نمونه های کوچک، بزرگ و متوسط عرضه می شوند که بدون شک هر کدام در مکان و برای درب خاصی استفاده می شوند.

این محصول و قفل پدال در نمونه های آویز هدف خرید مشتریان زیادی می باشد، زیرا قفل رمزدار کوچک زیاد است و می توان به ساک و چمدانها اشاره نمود و برخی از آنها برای قفل کردن صندوقچه و کمد استفاده می کنند، از مزیتهای بسیار خوب این قفلها این است که به کلید نیاز ندارند و همیشه دغدغه نداریم که کلید همراه مان هست یا خیر؟

تولید کننده قفل رمزدار کوچک سعی بر این دارد که از مرغوب ترین متریال برای ساخت استفاده کند تا مشتریان بتوانند آنها را با اطمینان تهیه کنند و در موقعیتهای متعددی مورد کاربری قرار دهند.

Share