قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات بست سوال

افرادی که در آزمون‌های رانندگی شرکت می‌کنند، به طور حتم با اهمیت آزمون آیین نامه آشنا هستند. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که قصد شرکت در آزمون رانندگی را دارید و می‌خواهید در نخستین بار، در آزمون آیین نامه، قبول شوید. مطالعه کتاب آیین رانندگی که از دو بخش فنی و آیین نامه تشکیل شده، برای یک امتحان ۳۰ دقیقه‌ای شاید سخت به نظر برسد.

افرادی که در آزمون‌های رانندگی شرکت می‌کنند، به طور حتم با اهمیت آزمون آیین نامه آشنا هستند. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که قصد شرکت در آزمون رانندگی را دارید و می‌خواهید در نخستین بار، در آزمون آیین نامه، قبول شوید. مطالعه کتاب آیین رانندگی که از دو بخش فنی و آیین نامه تشکیل شده، برای یک امتحان ۳۰ دقیقه‌ای شاید سخت به نظر برسد. به همین دلیل، اکثر افراد به دنبال راهی ساده‌تر و سریع برای قبولی در آزمون‌های رانندگی هستند. چرا که در صورت رد شدن در این امتحان، گواهینامه رانندگی شما نیز دیرتر صادر خواهد شد. برای این که در آزمون آیین نامه رانندگی به سرعت قبول شوید، با ما همراه باشید.

امتحان آیین نامه رانندگی

افرادی که قصد دریافت گواهینامه رانندگی را دارند، پس از ثبت نام در یک آموزشگاه رانندگی، باید دو نوع امتحان را پشت سر بگذارند. آزمون اول، آیین نامه رانندگی است. آزمون دوم نیز مربوط به رانندگی شما در کنار افسر راهنمایی و رانندگی خواهد بود تا بتوانید توانایی رانندگی خود را ثابت کنید. امتحان دوم به طور کامل به مهارت شما بستگی دارد، اما امتحان آیین نامه شاید برای اکثر افراد ماهر نیز سخت به نظر برسد. چرا که برای قبولی در این آزمون باید یک کتاب با حجم زیاد را مطالعه و حفظ کرده باشید. حتی در صورتی که تمامی علائم و مطالب کتاب را بلد باشید، احتمال قبولی شما صد در صد نیست. چرا که این کتاب حجم زیادی دارد و بایستی تمامی مطالب آن را به خاطر بسپارید.

اما بست سوال راه حلی برای آزمون آیین نامه رانندگی تدارک دیده است تا بتوانید در کمترین زمان و در عرض چند ساعت، به سوالات اصلی آیین نامه دست پیدا کنید. کتاب آیین نامه رانندگی، از دو بخش آیین نامه و فنی تشکیل می‌شود. ۶ بخش از کتاب تحت تدریس، مربوط به درس آیین نامه و ۲ جلسه به بخش فنی اختصاص پیدا می‌کند. مدرس موظف است تا تمامی مطالب کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای را به شرکت کنندگان در آزمون‌ها یاد دهد.

پس از اتمام جلسات، زمانی برای برگزاری امتحان اول، یا امتحان آیین نامه توسط مدرس برگزار می‌شود. تنها افرادی که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند می‌توانند به مرحله بعدی رفته و در آزمون شهری یا عملی شرکت کنند. در نظر داشته باشید که رد شدن شما در این آزمون باعث می‌شود تا زمان زیادی را عقب بمانید و نتوانید هر چه زودتر در آزمون شهری خود شرکت کنید.

کتاب آیین نامه رانندگی

قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات بست سوال

برای آزمون آیین نامه رانندگی تنها لازم است تا یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای را مطالعه کرده و مطالب آن را به خاطر بسپارید. این کتاب شامل بخش‌های مخلتفی است که به صورت کلی می‌توان آن را به دو قسمت آیین نامه و فنی تقسیم کرد. بخش اصلی کار، به قسمت آیین نامه اختصاص دارد. چرا که آیین نامه بخش اعظمی از کتاب را شامل می‌شود و شرکت کننده باید تمامی علائم، قوانین و مقررات را حفظ باشد. این کتاب به طور کلی شامل بخش‌هایی است که در ادامه مطرح خواهیم کرد.

اولین قسمت، مربوط به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کشور ایران است. این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی محسوب می‌شود که در آزمون آیین نامه وجود دارد. به طور کلی، در بخش قوانین با یک سری تعاریف و مفاهیم اولیه آشنا شده و انواع تابلوها و علائم رانندگی را مطالعه خواهید کرد. بخش دوم، به رانندگی ایمن مربوط است. رانندگی ایمن همان چیزی است که شما را از انجام خطاهای احتمالی و تصادفات باز خواهد داشت. یاد گرفتن این موارد، علاوه بر قبولی در آزمون آیین نامه، در نحوه رانندگی و امنیت جانی شما نیز تاثیر گذار است.

بخش‌های بعدی نیز شما را با سیستم‌های فنی خودرو و فرهنگ رانندگی آشنا می‌کند. شاید تصور کنید که تعمیر و نگه داری از خودرو، را می‌توان به افراد متخصص و مکانیک واگذار کرد، اما این یک تصور اشتباه بوده و باید بتوانید برخی مراقبت‌ها و تعمیرات ابتدایی را خودتان انجام دهید. البته با اجاره خودرو، لازم نیست چنین کارهایی را به طور کامل یاد بگیرید چرا که خودروهای اجاره‌ای تنها برای مدت محدودی در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید از رانندگی آنها لذت ببرید. آلودگی ترافیک و امداد و نجات نیز بخش مهم دیگری است که در کتاب آیین نامه ذکر شده تا به بهترین نحو بتوانید وظایف اجتماعی خود را انجام دهید.

قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی به بهترین روش

خواندن ۲۰۰ صفحه کتاب آیین نامه که پر از نکته و موارد مهم است، برای همه سخت به نظر می‌رسد. شاید در زمان محدودی که دارید، نتوانید تمامی مطالب مهم را بخوانید و در آزمون آیین نامه با موفقیت شرکت کنید. بست سوال برای این که کار شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه رانندگی را حل نماید، سعی کرده تا جامع‌ترین سوالات آزمون آیین نامه را برای شما جمع آوری کنید. پس به جای این که ۲۰۰ صفحه کتاب را بخوانید، می‌توانید اصلی‌ترین سوالات را مطالعه کنید. اما این سوالات چه هستند و آیا احتمال قبولی شما را افزایش می‌دهند؟

مطالبی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، شامل ۸۰ سوال جامع و پرتکرار است که با مطالعه آن می‌توانید در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید. با مطالعه این ۸۰ سوال، احتمال قبولی شما به صد در صد خواهد رسید و دیگر نیاز نیست یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ای را حفظ کنید. بست سوال این ۸۰ سوال را با سوالات متداول آزمون‌هایی آیین نامه تطابق داده تا بهترین و پرتکرارترین سوال‌ها در این فایل گنجانده شوند. به طور حتم، مطالعه ۸۰ سوال، زمان زیادی را نخواهد گرفت و می‌توانید در عرض چند ساعت تمامی سوالات و جواب آنها را به خاطر بسپارید.

سوالات درج شده، به طور کامل سوالات واقعی آزمون‌ها هستند و احتمال قبولی شما را به صد در صد می‌رسانند. پس از این که به سایت بیست سوال مراجعه کردید، می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی، این سوالات را به صورت فایل ورد یا پی دی اف دریافت نمایید. تیم پشتیبانی بیست سوال نیز به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در کنار شما است تا به سوالات شما پاسخ دهد. در صورتی که نتوانید با استفاده از سوال‌های آزمون آیین نامه بست سوال در امتحان قبول شوید، از مزیت ضمانت بازگشت وجه برخوردار خواهید بود. برای دریافت سوالات آزمون آیین نامه رانندگی از بست سوال می‌توانید به آدرس bestsoal.ir مراجعه کنید.

Share