فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اعلام کرد:

غافلگیری سارقان سابقه‌دار حین سرقت منزل در آستانه‌اشرفیه | اعتراف به ۹ فقره سرقت

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: سارقان سابقه‌دار در یکی از روستاها دستگیر و به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: سارقان سابقه‌دار در یکی از روستاها دستگیر و به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان در منزلش واقع در یکی از روستاهای آستانه‌اشرفیه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس اعلامی، سارقان را که بی‌خبر از حضور ماموران در حال سرقت اموال و اشیای داخل منزل بودند، دستگیر کردند، افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت از معابر عمومی و ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۱۲ عدد رینگ خودرو، یک عدد آبگرمکن، ۴ دست شیر آلات و مقداری لوازم و اثاثیه منزل سرقتی از مخفیگاه سارقان خبر داد و بیان داشت: سارقان ۳۱ و ۳۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان رعایت هشدارهای پلیسی و تشدید حفاظت فیزیکی منازل و اماکن خصوص و دولتی را مهمترین راه پیشگیری از سرقت عنوان کرد و از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share