طی برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

“علی بزی” مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد

با اهدای لوح سپاس از علی پورحبیبی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و سپس حکم مسئولیت علی بزی به وی تقدیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این مراسم ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، از زحمات علی پورحبیبی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سردار عبداله‌پور در ایام کرونا، گفت: آقای پورحبیبی علیرغم جوانی، نگاهی بلند داشتند و سعی کردند تا مشکلات موجود را به نحوی برطرف نمایند.

سالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج را مخاطب اصلی این بیانیه عنوان کرد و افزود: تشکل بسیج دانشجویی به معنای به میدان آمدن همه‌ی توانایی‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. این تشکل، زمانی که در یک مجموعه دانشگاهی حضور پیدا می‌کند، نوآوری در میدان علم و سیاست را به همراه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروز در شرایط تحریم‌ها، این روحیه بسیجی می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند، گفت: بسیج می‌تواند در ترویج اسلام در دانشگاه‌ها، موضوع تببین، تعلیم و تحقق فرموده‌های مقام معظم رهبری و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای وفادار به انقلاب، بحث فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی و سایر موضوعاتی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است، نقش بسزایی داشته باشد. دانشگاه نیز سعی کرده است که این روحیه بسیجی را در میان دانشجویان و کادر دانشگاه و اعضای هیئت علمی تقویت کرده و از این روحیه بسیجی استفاده کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: اختصاص و تجهیز فضای فیزیکی جهت فعالیت دانشجویی، اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم، استفاده از ظرفیت دانشجویان بسیجی در ایام کرونا در طرح واکسیناسیون، سامانه ۴۴۰۱ و… از اقداماتی بود که در جهت توانمندسازی و استفاده از ظرفیت دانشجویان بسیجی انجام شد.

سالاری در ادامه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان این آمادگی را دارد که هر نوع اقدام لازم در حوزه‌های مختلف برای دانشجویان را انجام دهد، گفت: دانشجویان می‌توانند از طریق دانشکده‌های مختلف، پیگیر موضوعات و مشکلاتی که وجود دارد، باشند.

در ادامه جلسه صادق رمضانی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، با اشاره به تعامل بسیج و دانشگاه، از زحمات دکتر سالاری به ویژه در مدیریت بیماری بحران کرونا قدردانی کرد.

رمضانی با اشاره به دوران کوتاه حضور در بسیج دانشجویی، گفت: دکتر سالاری پشتوانه‌ای بسیار گرم در بسیج دانشجویی بوده و طی ارتباطات موجود، راهنمایی‌ها و کمک‌های بسیاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی وجود داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات پورحبیبی مسوول پیشین بسیج دانشجویی، با بیان اینکه مسئول جدید بسیج دانشجویی، کاری سخت را در پیش خواهد داشت، تاکید کرد: کار کردن برای خداوند دشوار است و باید با اخلاص کار کرد.

رئیس بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به لزوم بحث شبکه‌سازی بسیجیان دانشگاه، خواستار رفع برخی مشکلات موجود شد.

وی با تاکید بر لزوم رفتار دلسوزانه از سوی سازمان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: مسائل مالی و جایگاه‌ها نبایستی سبب دور شدن از مسیر اصلی شود.

در ادامه جلسه پورحبیبی و بزی مسئولین سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به ارائه گزارش عملکرد و همچنین تشریح برنامه‌های آتی پرداختند.

در پایان، با اهدای لوح سپاس از علی پورحبیبی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و سپس حکم مسئولیت علی بزی به وی تقدیم شد.

Share