فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

دستگیری عاملان درگیری کنارگذر آزادراه رودبار | علت درگیری بر سر برداشت آب از چشمه بوده است

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری عاملان درگیری کنار گذر آزاد راه رودبار در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری عاملان درگیری کنار گذر آزاد راه رودبار در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “عیسی روشن قلب” در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.
وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در کنار گذر آزاد راه رودبار، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه با حضور ماموران ۷ نفر از عاملان اصلی درگیری در کمتر از یکساعت دستگیر و دو نفر از آنها به علت جراحت با خودروی اورژانس به بیمارستان رودبار منتقل شدند اذعان داشت: برابر تحقیقات پلیس علت درگیری بر سر برداشت آب از چشمه بوده است.
این مقام انتظامی افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ روشن قلب در پایان بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی تاکید کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع تبعات ناگوار مشکلات و اختلافات خود را از مسیر قانونی حل و فصل کنند.

Share