رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می‌شوند

درباره کرولا کراس، خودرویی که شانس ورود به ایران را دارد+ تصاویر

تریم پایه کرولا کراس یا همان شاسی بلند خانواده کرولا نیز در محدوده ۲۳ هزار دلار قرار دارد، می‌توان با حذف آپشن به این خودرو نیز به عنوان گزینه‌ای مناسب برای حضور در خیابان‌های ایران توجه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، نام «کرولا» در مجموعه تویوتا یکی از باسابقه ترین‌ها محسوب می‌شود زیرا برای نخستین بار در سال ۱۹۶۶ به عنوان یک خودروی کامپکت معرفی و تولید آن تا کنون نیز ادامه یافته است.

کرولا موفقیت فروش بالایی را برای تویوتا به همراه داشته است تا جائیکه برخی مراکز آماری از آن به عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان نام می‌برند. در ژوئیه ۲۰۱۳ رکورد فروش کرولا از ۴۰ میلیون دستگاه نیز عبور کرد و این خودرو در تمامی بازارهای بین المللی با توجه به رده قیمتی خود چنان محبوبیتی بدست آورد که تبدیل به نمادی برای سدان‌های کوچک اقتصادی و البته باکیفیت شد.

در بازار ایران نیز کرولا همانند دیگر مدل‌های تویوتا، محبوب و پرطرفدار بوده است و از این جهت کاملا مورد شناسایی و اعتماد مخاطب قرار دارد.

کرولا کراس

یکی از اقدامات انقلابی تویوتا در رابطه با مدل کرولا که البته جدیدترین رویداد مرتبط با این برند هم هست به معرفی اولین عضو شاسی بلند در خانواده کرولا مربوط می‌شود.

با توجه به اینکه طی ماه اخیر اخبار مربوط به آزادسازی واردات خودرو مورد توجه قرار گرفته و اینکه تریم پایه کرولا کراس یا همان شاسی بلند خانواده کرولا نیز در محدوده ۲۳ هزار دلار قرار دارد، می‌توان با حذف آپشن به این خودرو نیز به عنوان گزینه‌ای مناسب برای حضور در خیابان‌های ایران توجه داشت.

پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر کرولا کراس برابر با ۱۶۹ اسب بخار خروجی و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می‌شود.

شاخص مصرف سوخت در تریم محور جلو برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۸.۱ لیتر، در بزرگراه ۷.۳ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر است. ظرفیت یدک کشی نیز برابر با ۶۸۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می‌شوند.

از امکانات کابین می‌توان به نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی لمسی در اندازه ۸ اینچی، نمایشگر نیمه دیجیتال اطلاعات کیلومتر ۷ اینچی و همچنین پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو را مورد اشاره قرار دارد.

سیستم صوتی جی بی‌ال، ۲ پورت یو اس بی-A برای ردیف عقب و یکی برای ردیف جلو در نظر گرفته شده است.

در بخش ایمنی نیز دستیار سطح ۲ تویوتا در وضعیت فعال قرار دارد که شامل امکاناتی مانند ترمز اضطراری با قابلیت شناسایی عابر، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نور بالای اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی می‌شود.

Share