خرید اکانت اسپاتیفای ارزان با تحویل فوری و گارانتی

خرید اکانت اسپاتیفای ارزان با تحویل فوری و گارانتی ، خرید و فروش اشتراک spotify با بهترین قیمت به صورت قانونی در فروشگاه اکانتی شاپ

خرید اکانت اسپاتیفای ارزان با تحویل فوری و گارانتی، موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. موسیقی در دنیای امروز جایگاه ویژه ای دارد و علاقمندان بسیاری را شیفته خود نموده است. هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری در این خصوص می باشیم که با توجه به طرفداران بی شمار دنیای موسیقی اجتناب ناپذیر است. این پیشرفت ها در زمینه های مختلفی از مراحل تولید مثل آهنگ سازی، خوانندگی و … گرفته تا مخاطب موسیقی شکل گرفته است.

از نظر تولیدکنندگان موسیقی، نقش مخاطبان در این حوزه بسیار پر رنگ است. در حقیقت ماندگاری و حضور موسیقی و دست اندرکاران تولید آن، به مخاطبانش وابسته است. در نهایت توجه شما را به این موضوع جلب می نماییم که تامین راحتی، نظر و سلیقه مخاطبان موجب پیشرفت این حوزه هنری خواهد شد. این در حالی است که مخاطبان به جز امکانات و تجهیزات سخت افزاری از قبیل هدفون و … به تجهیزات نرم افزاری نیز مثل برنامه های مناسب به منظور گوش کردن به موسیقی نیز علاقه نشان می دهند.

در ادامه شما را با نرم افزاری در این خصوص آشنا می کنیم که با نام مروارید سبز دنیای موسیقی در بین علاقمندان شناخته می شود. این برنامه چیزی نیست جز اسپاتیفای که در میان یکی از ۱۰ اپلیکیشن برتر با بیشترین میزان دانلود از مارکت های گوناگون می باشد. پس در ادامه ما را همراهی کنید تا با اسپاتیفای بیشتر آشنا شوید.

خرید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یکی از سرویس های موسیقی، پادکست و ویدئو است که در سال ۲۰۰۸ در سوئد راه اندازی شده است. اسپاتیفای با محافظت از حقوق کامل مولفین و استفاده از امکانات پیشرفته، هنرمندان عرصه موسیقی را به جهانیان معرفی می کند. درست است که ویژگی های اصلی ارائه شده در این سرویس به صورت رایگان است ولی برای موارد اضافی از قبیل استفاده از کیفیت بالای پخش و دانلودهای آفلاین موسیقی، به صورت اشتراک های ماهیانه و یا سالیانه ارائه می گردد که لازم است برای خرید اکانت اسپاتی فای اقدام نمایید.

اپلیکیشن اسپاتیفای علاوه بر مخاطبان، از سوی هنرمندان موسیقی نیز مورد توجه قرار گرفته است. خرید اکانت اسپاتیفای برای علاقمندان موسیقی امری لازم به نظر می رسد. در توضیح این مساله باید اشاره کنیم که مردم عادی می توانند به همه آهنگ های موردنظرشان بدون محدودیت گوش دهند و هنرمندان تولیدکننده این آثار هنری نیز درآمد مناسبی، بابت پخش آهنگ های خود در اسپاتیفای دریافت خواهند کرد. البته ساخت اکانت اسپاتیفای گام نخست برای استفاده از این امکانات به شمار می آید.

اکانت اسپاتیفای و نحوه ساخت آن

برای استفاده از خدمات ارائه شده در اسپاتیفای لازم است با یک حساب کاربری و با اتصال به فیسبوک و یا ایمیل، از سرویس های رایگان این اپلیکیشن استفاده کنید. حال ممکن است شما علاقه ای به تبلیغ های پخش شده نداشته باشید و یا تمایل داشته باشید موسیقی های پخش شده از کیفیت بسیار عالی برخوردار باشند و در نهایت موسیقی دلخواه تان را به حالت آفلاین در اختیار داشته باشید، ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم در این شرایط الزامی است.

در حقیقت به حساب های کاربری که برای خرید اشتراک آنها، لازم است هزینه های مختلفی پرداخته شود، اکانت پرمیوم اسپاتیفای گفته می شود. پرداخت این مبالغ به عنوان اشتراک، امکان استفاده مخاطب از تمام و یا بخشی از امکانات ارائه شده در نرم افزار را فراهم می نماید. دقت کنید امکان دارد برای یک نرم افزار علاوه بر اکانت رایگان، اکانت پرمیوم نیز در نظر گرفته شود ولی امکانات ارائه شده در هر کدام متفاوت از یکدیگر خواهد بود. حتی ممکن است در نرم افزاری تنها اکانت پرمیوم تعریف شده باشد.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و ویژگی های آن

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای شما می تواند امکانات بسیاری را به همراه داشته باشد. از مهمترین ویژگی های خرید اکانت اسپاتی فای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. گوش کردن به آهنگ های بی شماری که مورد علاقه شما است. در این حالت بر خلاف اکانت رایگان هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت.
  2. آهنگ ها از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. حتما شما هم از شنیدن آهنگ های با کیفیت لذت بیشتری می برید.
  3. اکانت پرمیوم اسپاتیفای می تواند آهنگ ها را بدون نویز و قطع شدن در اختیارتان قرار دهد.
  4. محدودیتی در اکانت پرمیوم وجود ندارد و حتی می توانید به حالت آفلاین به آهنگ گوش کنید.

نحوه خرید اشتراک اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای ارزان در ایران با استفاده از گیفت کارت های مختلفی که در برخی سایت ها ارائه می گردد، انجام می شود. این شیوه برای خرید اسپاتیفای ارزان کاملا قانونی بوده و شما می توانید بعد از آن، از امکانات موجود در این سرویس استفاده نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از اکانت اسپاتیفای پرمیوم رایگان، می تواند با استفاده از نسخه هک شده آن نیز انجام بگیرد که در این صورت تنها به مدت محدودی می توانید از امکانات ارائه شده بهره ببرید.

در صورتی که قبلا از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کرده و صاحب اکانت هستید، برای ارتقاء آن به اکانت پرمیوم می توانید اقدام نمایید. البته نباید فراموش کنید که این کار تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که اکانت شما محدود نباشد. به عبارتی هر اکانتی تنها به یک فرد اختصاص دارد و نباید قبلا در پلن اسپاتیفای فمیلی مورد استفاده قرار گرفته باشد.

اکتیو سازی اکانت پرمیوم

اکتیو سازی اکانت پرمیوم بر روی بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، مالزی، استرالیا و … انجام می گیرد. هزینه دریافتی در هر کدام از این کشورها متفاوت با دیگری است و بر همین اساس امکانات متفاوت تری نیز ارائه می گردد. به عنوان مثال ریجن کشورهای فیلیپین و مالزی ارزانترین نوع بوده و به همین دلیل موسیقی ارائه شده در آن نیز تنوع کمتری دارد.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم

امکانات موردنیاز برای خرید اکانت اسپاتیفای

شما با هر دستگاهی که قصد استفاده از نرم افزار اسپاتیفای را داشته باشید، می توانید از ورژن متناسب با آن استفاده کنید. تمامی محصولات اپل، گوشی های اندروید و حتی همه سیستم های رایانه ای با سیستم عامل ویندوز می توانند از این پادکست بی نظیر استفاده نمایند.

کلام آخر

در دنیای امروز لذت بردن از موسیقی مورد علاقه و تازه های آن با استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای توسط هر دستگاهی که در اختیار دارید و تنها توسط اینترنت امکان پذیر است. تنها با خرید اکانت اسپاتیفای مختص به خود می توانید از امکانات بسیار عالی این پادکست بی نظیر بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اکانت اسپاتیفای اکانتی شاپ می توانید به سایت رسمی این فروشگاه اسپاتیفای مراجعه نمایید که منبع اصلی این نوشتار می باشد.

Share