ابعاد حادثه مسجد حاج عباس شیراز با نظارت مقام قضایی بررسی می‌شود

حمله با چاقو به نمازگزاران مسجد حاج عباس شیراز | ضارب دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سر‌پرست دادسرای جنایی و‌ جرائم امنیتی شیراز در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی وقوع حمله فردی به نمازگزاران مسجد حاج عباس شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه احد از معاونین دادستان مرکز استان در مسجد حاضر شد گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

وی افزود: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم حادثه خبر دادند.

این مقام قضایی تصریح کرد: هویت ضارب مشخص شده است و تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی می‌باشد.

گفتنی است صبح امروز و پس از برگزاری دعای ندبه در مسجد حاج عباس شیراز یکی از حاضران در مسجد با استفاده از کارد موجود در آبدار خانه مسجد اقدام به حمله و مصدومیت ۹ نفر از نمازگزاران می‌کند.

Share