جبار کوچکی‌نژاد تأکید کرد:

حضور فرزندان زاهدی وفا در خارج از کشور، خط قرمز مجلس است | به هیچ‌وجه زیربار آن نخواهیم رفت

نماینده مردم رشت در مجلس درباره محمدهادی زاهدی وفا، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کار، می‌گوید که ایشان تقریبا سه ماه سرپرست این وزارتخانه بودند ولی تعامل، ارتباط‌گیری، گزارش‌دهی و پاسخ‌دهی ایشان به سوالات نمایندگان، صفر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انتخاب، جبار کوچکی‌نژاد درباره تاثیر شائبه حضور فرزندان زاهدی وفا، سرپرست کنونی وزارت کار در خارج از کشور و شانس او برای گرفتن رای اعتماد از وزرا، گفت: «در رابطه با گزینه پیشنهادی وزارت کار از دولت انتظار داشتیم حداقل بخشی از نظرات مجلس را در نظر بگیرد و بعد گزینه خود را معرفی کند. آقای زاهدی وفا تقریبا سه ماه سرپرست این وزارتخانه بودند ولی تعامل، ارتباط‌گیری، گزارش‌دهی و پاسخ‌دهی ایشان به سوالات نمایندگان، صفر بوده است.»

وی ادامه داد: «از اعضای کمیسیون اجتماعی هم که کمیسیون تخصصی این وزارتخانه هستند، سوال کردم و گویا آن‌ها هم تمایلی به ایشان ندارند. بنابراین امر رای‌گیری برای ایشان در مجلس سخت خواهد بود.»

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: «معتقدم که دولت باید بیشتر به نظرات مجلس توجه می‌کرد، چراکه مجلس است که باید به وزیر رای اعتماد دهد. همچنین این مسئله که فرزندان ایشان در خارج از کشور هستند، خط قرمز ماست. اگر اثبات شود که ایشان یا فرزاندان‌شان در خارج از کشور هستند، خط قرمزی است که مجلس تحت هیچ شرایطی زیربار نمی‌رود.»

Share