مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان؛

تابستان بی نظیری از لحاظ تامین برق رقم خورد

داراب زاده گفت: با برنامه ریزی‌ها و همراهی خوب مشترکان محترم در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، تابستان را بدون خاموشی سپری کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن داراب زاده در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های جمعی گفت: از تلاش‌ها و خدمات خبرنگاران عزیز در بیان وقایع و انعکاس موضوعات قدردانی می‌کنم. مجاهدت‌های ارزنده‌ای که در این برهه زمانی ضرورتش بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی افزود: بدخواهان نظام مقدس اسلامی تلاش می‌کنند تا با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن وقایع و حقایق، این نظام را ناکارآمد جلوه دهند. دشمنان می‌خواهند اذهان مردم عزیز و مخصوصا جوانان را نسبت به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بدبین کنند. که با مسئولیت‌شناسی خوب صاحبان رسانه‌های جمعی، تلاش‌های آنان بی‌نتیجه ماند.
داراب زاده گفت: در حال حاضر استکبار بیش از هر زمان دیگری بر روی جنگ رسانه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند که نشانگر اهمیت و ضرورت رسانه و انعکاس اخبار و رخدادهاست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های دقیق و مشارکت و همدلی مردم فهیم، اصناف، صنایع کوچک و بزرگ و خبرنگاران پرتلاش در مدیریت مصرف برق، تابستان بی‌نظیری از نظر تامین برق رقم خورد و توانستیم روزهای گرم سال را با موفقیت و بدون خاموشی سپری کنیم.
وی افزود: بخشی از این موفقیت بزرگ مربوط به اجرای پروژه‌ها بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت محقق شد. حاصل این تلاش ها، افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه بزرگ و زیربنایی در هفته دولت خواهد بود.
داراب زاده گفت: بعد از سپری کردن روزهای گرم پیش رو، بلافاصله عملیات اجرایی پروژه‌های بسیار بزرگی برای سپری کردن تابستان سال آینده به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد که انشاء الله در هفته دولت سال آتی به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: استان گیلان از ظرفیت بالا و موقعیت خاصی برای احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر برخوردار بوده و شاهد این ادعا معرفی ۵ ساختگاه برای احداث نیروگاه خورشیدی است که در فاز اول شاهد احداث دو نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در جنوب استان خواهیم بود.
داراب زاده گفت: یکی از اهدف شرکت، احداث نیروگاه‌های پاک و تجدیدپذیر در تمامی نقاط استان می‌باشد. از لحاظ انرژی بادی، استان گیلان موقعیت استثنایی دارد و امکان احداث ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی در استان وجود دارد.
وی افزود: احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر با توجه به ظرفیت تولید برق فعلی یک نیاز مهم و با توجه به محدودیت سوخت‌های فسیلی ضرورتی برای فرداست که باید هر چه سریع‌تر به احداث آن مبادرت ورزید.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: اگر بتوانیم از همه پتانسیل استان در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کنیم، بطور حتم استان گیلان قطب تولید انرژی‌های پاک در کشور خواهد بود.

Share