مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

بساط جریان فتنه توسط مردم آگاه و بصیر برچیده می‌شود | رسانه‌ها نقش روشنگرانه خود را ایفا کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر، به درستی ایفا کنند، گفت: بعد از نماز جمعه فردا(اول مهرماه) و در راهپیمایی بساط جریان فتنه توسط مردم آگاه و بصیر برچیده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا ثقتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رفتارهای ساختارشکنانه و ناهنجار افراد اغتشاش‌گر و تخریب اموال عمومی توسط این افراد را متوجه مردم دانست و اظهار کرد: به آتش کشیدن اماکن مقدس نقشه منافقان بوده که از همین اماکن، بساط نفاق‌شان برچیده شد و ضد انقلاب با اینگونه رفتارها، انتقام ضربه‌هایی که از روشنگری و بصیرت‌افزایی مساجد متحمل شده را می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توضیحات ارائه شده از سوی فراجا در جریان فوت هموطن عزیزمان مرحومه امینی را شفاف و روشنگرانه عنوان کرد و افزود: با این وجود رسانه‌های ضد انقلاب با اما و اگر و ایراد خدشه به این توضیحات، مسیر درک و پذیرش آن را برای برخی از مردم دشوار کرده‌اند.

وی برجسته‌سازی مسئله قومیت‌ها در ماجرای فوت این هموطن را نقشه ضدانقلاب دانست و با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش روشنگرانه خود را در وقایع اخیر، به درستی ایفا کنند، گفت: در جنگ رسانه‌ای امروز امپراتوری رسانه‌ای غرب با تمام امکانات و ابزارهای در اختیار خود، در مقابل جریان حق و حقیقت ایستاده و ایجاد شکاف بین مردم، دولت و نظام اسلامی را در سر می‌پروراند.

ثقتی بیان کرد: این بار صحنه آرایی دشمن از مسیر تقابل با مقدسات نظیر حجاب و اماکن مقدس برنامه ریزی شده و رفتارهای فتنه‌گران از جمله هتک حرمت به بانوی محجبه، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بعد از نماز جمعه فردا (اول مهرماه) و در راهپیمایی بساط جریان فتنه توسط مردم آگاه و بصیر برچیده می‌شود، تصریح کرد: اصلاح برخی رویه‌ها در حوزه فرهنگ و گشت ارشاد، مطالبه مردم است اما عده‌ای از طرح این مطالبات مدنی سوءاستفاده کرده و دست به تخریب اموال عمومی از جمله آتش زدن اتوبوس انتقال خون، آمبولانس، ماشین‌های مردم، بانک‌ها و… در استان زده‌اند که قابل پذیرش نیست.

Share