به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

برگزاری پویش «زنگ مهربانی» در رشت

موسسه نیکوکاران شریف با همکاری «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت» اقدام به برپایی «غرفه‌های زنگ مهربانی» در سطح شهر رشت نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مؤسسه نیکوکاران شریف، عضو ویژه‌ی مشورتی شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل، مؤسسه‌ای غیر انتفاعی، مستقل، مردم نهاد و غیر سیاسی است که با استفاده از ظرفیت‌های مختلف نیکوکاری در سطح جامعه در جهت بهسازی و آسیب‌زدایی گروه‌های هدف به منظور افزایش رشد و شکوفایی آنان فعالیت می‌نماید. یکی از برنامه‌های موثر و موفق نیکوکاران شریف برگزاری پویش زنگ مهربانی می‌باشد.

پویش زنگ مهربانی با هدف حمایت تحصیلی از دانش آموزان فاقد سرپرست موثر، از یک سو، از بروز پدیده ترک تحصیل و متعاقب آن ورود کودکان به فضاهای ناامن کار و ارتکاب جرایم پیشگیری می‌نماید و از سوی دیگر، با شناسایی دانش آموزان مستعد و توانمند و حمایت‌های چندجانبه از آن‌ها، ضمن رعایت اصل کرامت انسانی، آن‌ها را برای ورود به عرصه‌های علمی، فرهنگی، اشتغال، و اجتماعی آماده کرده و بستر رشد و پیشرفت را برای آنان فراهم می‌نماید.

در همین راستا موسسه نیکوکاران شریف با همکاری «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت» اقدام به برپایی «غرفه‌های زنگ مهربانی» در سطح شهر رشت نموده است. هدف از برپایی این غرفه‌ها جلب مشارکت‌های مردمی جهت حمایت از تحصیل کودکان نیازمند استان گیلان، گسترش فرهنگ نیکوکاری، افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان گردیده است.

Share