پس از ۱۳ سال انتظار

افتتاح پل کابلی آستانه‌اشرفیه | عذرخواهی استاندار گیلان بابت تاخیر دوماهه

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره بهره برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم پس از ۱۳ سال انتظار و ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر دوماهه، گفت: ۴۹ درصد اعتبارات تکمیل پل کابلی در ماه‌های اخیر پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه با بیان اینکه در گذشته همتی برای افتتاح پل وجود نداشته است، اظهار کرد: متاسفانه در ۱۳ سال گذشته اقدام خاصی در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه انجام نشده بود و در واقع همتی برای تکمیل این طرح عظیم وجود نداشته است.

وی با اشاره بهره برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه پس از ۱۳ سال انتظار گفت: تکمیل این پل نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان آستانه اشرفیه دارد لذا با تلاش‌های انجام شده این پل به بهره برداری رسید زیرا حق مردم این شهرستان نبود که نظاره گرعدم افتتاح پل باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه افزود: بعد از روی کار آمدن دولت مردمی اهتمام جدی بر تکمیل این پل بوده و اکنون بعد از ۱۳ سال پل آرزوهای مردم آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

عباسی با بیان اینکه برای تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه باید به صورت جهادی عمل می‌کردیم، تصریح کرد: در یک سال گذشته جلسات مختلفی با پیمانکار پل کابلی آستانه اشرفیه برگزار شد و ۴۹ درصد اعتبارات در همین یکسال عمر دولت پرداخت شد ولی از همین جا بابت تاخیر دو ماهه در افتتاح این پل از مردم عذر خواهی می‌کنم.

وی یکی از اهداف دولت را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور دانست و گفت: در چند وقت اخیر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، ۱۰ میلیارد تومان از راهداری و هفت میلیارد تومان از منابع دیگر برای تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه پرداخت شده که جای بسیار قدردانی دارد.

استاندار گیلان گفت: در دهه فجر، پروژه‌های مهم دیگر استان افتتاح می‌شود و شاهد رشد و توسعه استان خواهیم بود.

عباسی افزود: وقتی در اسفند ماه از پل کابلی آستانه اشرفیه بازدید کردیم یکی از مشکلات موجود برخی از مغازه‌ها در مسیر راه بود لذا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی مسیر در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

Share