نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

اسکوچیچ از برکناری خود مطلع شد | جواد نکونام تنها گزینه کادر جدید تیم ملی

سرمربی کروات تیم ملی در جلسه با نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از تصمیم برای بازگرداندن کی‌روش و پایان ماموریت خود در تیم ملی مطلع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مهدی محمد نبی نایب‌رییس فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی به اسکوچیچ اعلام کرد که دیگر به او نیاز ندارند. او همچنین پیشنهاد هدایت تیم فوتبال امید را به این مربی کروات داده که این پیشنهاد با مخالفت اسکوچیچ روبرو شده است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هنوز هم تغییر سرمربی تیم ملی را تکذیب می‌کند و واقعیت را به مردم و اهالی فوتبال نمی‌گوید.

فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج، کارلوس کی‌روش را به عنوان جایگزین اسکوچیچ در نظر گرفته و قرار است مربی جدید تا اخر به هفته به تهران امده و قرارداد خود را با فدراسیون نهایی کند.

جدایی از فولاد به مقصد دستیاری کی‌روش؟

به نقل از ورزش ۳، کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران که خبر قطعی قراردادش با فدراسیون به زودی منتشر خواهد شد، برای تقویت کادرفنی، فعلا تنها یک چهره ایرانی را مدنظر قرار داده است.

جواد نکونام سرمربی فولاد، کسی است که از نظر کارلوس کی‌روش، شرایط لازم را برای حضور در جمع نفرات هدایت‌کننده تیم‌ملی دارد و بنابراین اگر مشکل خاصی نباشد، او در جمع نفرات بعدی تیم ملی در اردو حضور خواهد داشت.

نکونام که این فصل با فولاد تیمی مدعی را سامان داده و در رقابت‌های لیگ، مشغول نبرد با مدعیان است، احتمالا به صورت فوری پای میز مذاکره با فدراسیون خواهد نشست.

Share