با حضور محمدتقی مهدیزاده؛

آیین اختتامیه جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان

آیین اختتامیه جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق گیلان با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق استان و رییس هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان به منظور تجلیل از نفرات برتربرگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده گفت: یکی از آثار مهم ورزش ایجاد هیجان و نشاط در جامعه است و البته انتظار می‌رود که قهرمانان ما پهلوان هم باشند زیرا پهلوانی رتبه بالایی است که الگویش مولای ما امیرالمومنین (ع) است.

وی بر اهمیت ورزش تاکید کرد و افزود: امروزه ورزش در زندگی مردم دنیا نقش مهمی دارد و میلیون‌ها نفر به آن اشتغال دارند و چندین برابر آن نیز تماشاگر و طرفدار برنامه‌های مختلف ورزشی اند.

رییس هیات ورزش صنعت آب و برق استان گفت: برخی از مهم‌ترین محورها و موضوعات، مبحث اخلاق در ورزش است که باید ورزشکاران به ویژه ورزشکاران صنعت آب و برق گیلان بعنوان نمایندگان استان در عرصه‌های مختلف ورزشی مورد عنایت ویژه قرار دهند.

مهدیزاده گفت: اصلی‌ترین رکن زندگی هر انسان جسم مادی اوست که حضرت علی (ع) در دعای کمیل فرموده اند: قَوِّعَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی (خداوندا اعضای بدن من را برای خدمت به خودت قوی گردان) این جمله به خوبی نشان می‌دهد که اگر انسانی قرار است متحمل خدمتی شود باید بدنی سالم داشته باشد و ورزش یکی از تضمین کننده‌های سلامت برای هر فرد است.

مهدیزاده افزود: شاید مهم‌ترین نقشی که تربیت بدنی و ورزش در اجتماع ایفا می‌کند اهمیت آن در شکل گیری شخصیت، بروز استعدادهای نهفته و رشد عقلی، روحی، بدنی و اجتماعی کودکان و نوجوانان باشد که آن‌ها را به عنوان افرادی مفید و خدمتگزار برای جامعه پرورش می‌دهد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان بر اهمیت تحصیل در کنار ورزش تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از تمامی کارکنان صنعت آب و برق و خانواده آنان که حامی و همراه بزرگی در خدمت‌رسانی به ویژه در فصل پیک تابستان بوده اند، کمال تشکر را دارم.

این جشنواره ورزشی بین فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان در رشته‌های دارت، شنا، آمادگی جسمانی، طناب کشی و نقاشی بمناسبت هفته دولت برگزار شد و طی این آئین از نفرات برتر هر رشته با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

گفتنی این است این آیین به همت دبیر و اعضای هیات ورزش صنعت آب و برق استان برگزار شد و جمعی از مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در گیلان در آن حضور داشتند.

Share