مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای گیلان؛

گیلان در بسیاری از کالاها دارای برندهای کشوری و بین المللی است

محبوبی با اشاره به اینکه این استان در بسیاری از کالاها دارای برندهای کشوری و بین المللی است، افزود: سعی داریم با گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای به اهداف مشترک که حمایت از تولید ملی است دست یابیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و گرامیداشت روز خبرنگار با محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در محل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محبوبی با ارائه گزارشی از پتانسیل‌های صنعتی استان خواستار همکاری بیش از پیش مرکز صداوسیمای گیلان جهت انعکاس فعالیت‌های حوزه‌های صنعتی برای مخاطبان استانی و کشوری شد.

محبوبی گفت: به منظور تسهیل در سرمایه‌گذاری و فراهم کردن فرصت‌های مناسب برای ایجاد کسب و کار در حوزه صنعت، برخی از رویه‌های قبل جهت صدور مجوز ساده‌سازی شده و زمان دریافت این گونه جوازها تسریع شده است.

وی با اشاره به اینکه این استان در بسیاری از کالاها دارای برندهای کشوری و بین المللی است، افزود: سعی داریم با گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای به اهداف مشترک که حمایت از تولید ملی است دست یابیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: راه ارتباطی صنعت و مشتری با حمایت‌های صداوسیما می‌تواند به تعاملی دو سویه برای جامعه تبدیل شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز هدف از این دیدار را آشنایی نزدیک با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی استان دانست و گفت: رسانه ملی حامی صنایع به ویژه صنایع دانش بنیان است و همواره با تولید برنامه‌های محتوایی سعی در معرفی صنایع استان به عموم جامعه دارد.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه ملی در گیلان در حوزه‌های سیما، صدا و خبر آمادگی کامل برای معرفی دستاوردهای شهرک‌های صنعتی استان را دارد، افزود: معرفی دستاوردهای صنعتی به این استان هویت می‌دهد.

وی یکی از نیازهای این استان را معرفی حوزه‌ها و توانمندی‌های این منطقه برای جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: تلاش صداوسیمای مرکز گیلان این است که در برنامه سازی‌ها بیشتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان که مغفول واقع شده است معرفی شود.

باقرزاده ضمن اعلام آمادگی سازمان متبوع خود برای انعکاس فعالیت‌های حوزه صنعتی استان گیلان، گفت: ما آمادگی داریم با همکاری شهرک‌های صنعتی استان مستند سرمایه‌گذاری استان را برای پخش آماده کنیم.

Share