فرمانده مرزبانی کشور خبر داد؛

کشف ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه روز | ضرورت تجهیز برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی

فرمانده مرزبانی کشور از کشف ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته در مرزهای کشور توسط نیروهای مرزبانی خبر داد و گفت: حدود ۵۰ درصد از مرزهای کشور به صورت الکترونیکی هوشمندسازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده مرزبانی کشور از کشف ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته در مرزهای کشور توسط نیروهای مرزبانی خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرز زمینی آستارا گفت: حدود ۵۰ درصد از مرزهای کشور به صورت الکترونیکی هوشمندسازی شده است و خوشبختانه نیروهای مرزبانی در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی از توان و ظرفیت عملیاتی بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب در برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی ضروری بوده و در این همین راستا رایزنی‌های مورد نیاز با وزارت کشور و دستگاه‌های متولی امر انجام شده است و به زودی اعتبارات لازم به این حوزه اختصاص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مرز آستارا آمادگی لازم برای استقبال از زائران خارجی اربعین وجود دارد و تمامی زیرساخت‌ها توسط پایانه مرزی و گمرک در این شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به میزان کشفیات در حوزه قاچاق کالا بیان کرد: مرزبانان از ابتدای سال جاری تا اول مردادماه کالای قاچاق به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان کشف کردند و در همین راستا باید گمرکات و پایانه‌های کشور در کمترین زمان ممکن به دستگاه‌های ایکس ری مجهز شوند.

Share