مسعود کاظمی خبر داد؛

پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از ۱۳ سال در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استانداری گیلان از افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه در هفته دولت خبر داد و گفت: بعد از ۱۳ سال آرزوی دیرینه مردم این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون عمرانی استانداری گیلان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان گیلان است، اظهار کرد: این پل یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان گیلان می‌باشد که ۱۳ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد لذا یکی از اولویت‌های مهم دولت در این استان تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه است.

مسعود کاظمی با اشاره به پیگیری‌های فراوان در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه توسط استاندار گیلان گفت: قبل از سفر رئیس‌جمهور به گیلان میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه به صورت نقد مشخص کرده و از حالت اسناد خزانه‌ای خارج شد.

وی از افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه در هفته دولت خبر داد و افزود: حسب ضرب‌الاجل استاندار گیلان مبنی بر تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه در هفته دولت، پیمانکار به صورت سه شیفته مشغول به کار شده و بعد از ۱۳ سال آرزوی دیرینه مردم این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به آزادسازی دو طرف مسیر پل کابلی آستانه اشرفیه بیان کرد: با تلاش مسؤولان استانی و شهرداری آستانه‌اشرفیه، بخش اعظمی از دو طرف مسیر پل کابلی آزادسازی شده و هیچ مشکلی برای افتتاح این پل وجود ندارد.

این پل ۱۶۰ متر طول، ۱۳ و نیم متر عرض و ۴ پایه ۴۰ متری دارد و نخستین پل کابلی بدون پایه درگیلان است.

Share