فضای مجازی باز هم کارساز شد؛

واکنش شرکت تیپاکس درباره ویدئوی شرم آور اخیر؛ بابت این اتفاق متأسفیم!

در پی انتشار گسترده ویدئویی از بدرفتاری کارکنان یک شرکت خصوصی پستی با محموله‌های ارسالی، این شرکت بیانیه‌ای با عنوان عذرخواهی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت تیپاکس پس از انتشار ویدئو بدرفتاری کارکنان یکی از نمایندگی‌هایش با محموله‌های ارسالی در فضای مجازی، بیانیه عذرخواهی به شرح زیر را در صفحه مجازی خود منتشر کرد:

همراهان محترم تیپاکس
با سلام
ما امانت‌داری را یکی از ارزش‌های اصلی فعالیت خود می‌دانیم و به‌عنوان بازوی لجستیکی بسیاری از کسب‌وکارها، همواره در تلاشیم تا با انجام هرچه بهتر وظایف خود، تسهیل‌کننده فرایند ارسال بسته در کشور باشیم.

نمایندگی‌های تیپاکس، به‌عنوان عنصری مهم در انجام فعالیت تیپاکس نقش ایفا می‌کنند. تمام سعی ما ارتقای سطح خدمت‌رسانی نماینده‌هاست که این مهم در سایه ارزیابی‌های متعدد حاصل می‌شود، تا در نهایت ما این اطمینان را حاصل کنیم که فعالیت خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانیم.

متأسفانه بعضی اوقات دور از چشم مسئولین امر، اتفاقی نابهنجار می‌افتد. اخیراً شاهد انتشار ویدئویی از بارگیری نامناسب بسته‌ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس بودیم. ما به‌عنوان سازمانی پاسخگو در قبال چنین رفتاری، عذرخواهی کرده و اقدامات مقتضی در جهت رفع این نقیصه را انجام می‌دهیم.

با بررسی‌های به‌عمل‌آمده، نمایندگی مذکور شناسایی و تذکرات کتبی لازم داده شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. برای اطمینان بیشتر، فعالیت این نمایندگی همچنان تحت نظارت ویژه قرار گرفته تا در صورت بروز هرگونه تخلف، وارد فرایند لغو و سلب مدیریت شود.

در نهایت، بابت این اتفاق متأسفیم و از شما و همه افرادی که به تیپاکس اعتماد می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم.

 

Share