معرفی سرور مجازی VPS آمریکا و ایران بلوسرور ابری و دیتاسنتر hetzner

در هاستینگ بلوسرور میتوانید اقدام به خرید VPS سرور مجازی دیتاسنتر هتزنر و Equinix از جمله : سرور مجازی آمریکا، VPS ایران و سرور مجازی آلمان کنید.

در هاستینگ بلوسرور میتوانید اقدام به خرید VPS سرور مجازی دیتاسنتر هتزنر و Equinix از جمله : سرور مجازی آمریکا، VPS ایران و سرور مجازی آلمان کنید.

سرور مجازی VPS ابری (Cloud VPS) بلوسرور چیست ؟

قبل از اینکه به مفهوم Cloud VPS بپردازیم، باید بدانید که تفاوت Cloud و VPS به چه معنا هستند. اول تفاوت این ۲ را در خرید VPS سرور مجازی آمریکا و VPS ایران بلوسرور بررسی میکنیم :

سرور مجازی ارزان آمریکا بلوسرور

 پردازش ابری چیست (cloud computing)؟

اصطلاح ” Cloud ” به معنی ” پردازش ابری cloud computing ” است، که به جای استفاده از کامپیوتر محلی با خرید سرور مجازی VPS آمریکا ارزان بلوسرور، از طریق اتصال شبکه ای و راه دور میتوان دسترسی به اطلاعات در یک کامپیوتر (سرور) دیگر داشت یا پردازش ها را در یک سرور cloud دیگر به وسیله اینترنت انجام داد و از هر مکان دیگه ای به سرور و اطلاعات ابری خود دسترسی داشته باشید.

مزایای VPS سرور مجازی بلوسرور چیست؟

عبارت VPS به معنی کلمه کوتاه شده Virtual Private Server است. VPS سرور مجازی بلوسرور یک کامپیوتر خصوصی و اختصاصی است که از طریق مجازی سازی در سرور اختصاصی یا خوشه ای از سرورها میزبانی و اجرا می شود. سرور مجازی VPS آمریکا و سرور مجازی VPS ایران Blueserver شبیه به یک سرور اختصاصی واقعی است که به عنوان یک نرم افزار بر روی یک سرور اصلی اجرا می شود.

اکنون که متوجه شدید Cloud و VPS چیست، به راحتی می توانید بفهمید که Cloud VPS چیست.  سرور ابری راه حل محاسبات ابری است و عموما متوسط تکولوژی مبتنی بر KVM لینوکس به کاربران ارایه میشود.   KVM  نوعی از مجازی سازی است که یک ماشین مجازی vm مبتنی بر هسته لینوکس است. سرور مجازی VPS آمریکا ابری منابع مجازی و مقیاس پذیر را به عنوان سرویسی ارائه می دهد که در آن کاربران به ازای مصرفی که دارند پرداخت می کنند. با میزبانی وب استاندارد مانند سرور مجازی VPS ایران، شما نمیتوانید منابع مورد نیاز را انتخاب کنید و باید از بین پلن های از پیش تعیین شده انتخاب کنید.

 vps آمریکا ابری دیتاسنتر هتزنر

میزبانی خرید VPS بلوسرور (iaas) به شما امکان می دهد فقط برای منابعی که استفاده می کنید هزینه پرداخت کنید، که اینکار می تواند در دراز مدت مفید باشد. اساساً سرور مجازی VPS آمریکا ابری به کاربران امکان دسترسی فوری به منابع مورد نیاز برای پروژه های خاص را در عرض چند دقیقه می دهد. بهترین بخش این است که شما می توانید این کار را بدون تغییر تنظیمات سرور یا انتقال داده های خود انجام دهید.

مزایای vps سرور مجازی ایران blueserver

 بر خلاف هاست اشتراکی، میزبانی سرور مجازی VPS ایران بلوسرور امن تر است زیرا هر VPS ایران دارای CPU، RAM اختصاصی است. از آنجا که دارای ویژگی امنیتی چند سطحی داخلی است یعنی توسط مجازی سازهایی مانند vmware – kvm هر ماشین مجازی vm در محیط ایزوله ای از هم ایجاد میشوند و مانند هاست اشتراکی همه اطلاعات سایت ها در یک ماشین میزبانی قابل مشاهده نیست، بنابراین داده های شما در برابر حملات هکرها و نرم افزارهای مخرب محافظت می شود.

 سرور مجازی ایران بلوسرور از CPU intel قوی، درایو nvme استفاده میکند که سرعت کار کردن با vps را بسیار روانتر میکند. سرور مجازی VPS ایران Blueserver در حال حاضر در دیتاسنتر laserfcp میزبانی میشود که از پایداری بالایی برخوردار است. از ویژگی مرکزداده لایزر میتوان به ارتباط از طریق فیبرنوری با شرکت ارتباطات زیرساخت ، شرکت مخابرات و شبکه دیتاسنتر آسیاتک اشاره کرد.

 سرور مجازی ایران دیتاسنتر لایزر بلوسرور

مزایای خرید سرور مجازی ارزان آمریکا بلوسرور

وقتی یک سرور VPS آمریکا را برای میزبانی وب خود انتخاب می کنید، از تمام مزایای خرید vps بلوسرور بهره مند می شوید. شما همچنین بر تمام محدودیت های هاست اشتراکی غلبه خواهید کرد تا نیازهای رو به رشد وبسایت شما را برآورده کنند. در اینجا برخی از مزایای برتر استفاده از میزبانی خرید vps بلوسرور آورده شده است.

 سرعت باز شدن سایت برای کاربران مهم است  با سرور مجازی آمریکا Blueserver، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما از سیستم خارج نمی‌شوند و به سایت‌های رقیب نمی‌روند. سرعت بارگذاری وب سایت شما افزایش می یابد زیرا cloud vps گزینه های متعددی را ارائه می دهد. همچنین می توانید هر زمان که نیاز باشد منابع اضافی دریافت کنید.

هر vps ارزان آمریکا ابری منابعی مشابه یک سرور اختصاصی دارد و دارای دسترسی به منابع اختصاصی است. در سرور مجازی VPS ارزان آمریکا بلوسرور نیاز نیست نگران از دست دادن اطلاعات خود باشید، چون دارای هارد با تکنولوژی Raid 10 است و به طور خودکار همه فایل‌های کاربر را به صورت ایمن در هارد دیسک‌های مختلف ذخیره می‌کند.

Cloud VPS آمریکا یک گزینه میزبانی قابل اعتماد و کم هزینه است. اکثر ارائه دهندگان سرور ابری مانند Blueserver.ir  OVH Cloud  Hetzner Cloud  digitalocean به شما این امکان را می دهند که نیازهای خود را نیز تنظیم کنید، به عنوان مثال افزایش فضای هارد دیسک یا سرورهای قدرتمندتر. شما فقط برای منابعی که استفاده می کنید پرداخت می کنید، که به طور دقیق توسط سیستمی محاسبه می شود که آن را مقرون به صرفه و کارآمد می کند. blueserver.ir از چندین دیتاسنتر از جمله Equinix در ۲ شهر Washington و Silicon Valley و Cologix در نیویورک نیز vps ارایه میدهد.

 در سرور مجازی آمریکا دیتاسنتر هتزنر سیستم عامل های ویندوز ۲۰۲۲ – ۲۰۱۹ ، انواع توزیع های لینوکس Ubuntu و Debian – Rocky linux و … قابل نصب هستند.

معرفی دیتاسنتر Hetzner و سرور مجازی آمریکا Blueserver

Hetzner یک شرکت میزبانی و مستقر در آلمان است. این شرکت جوایز زیادی از جمله جایزه GreenIT best practice ، Bayerns Best 50 in 2012 و فینالیست های EMEA 2012 را به دست آورده است. آنها تعدادی خدمات مختلف را ارائه می دهند که نیازهای شما را برآورده می کند، و میزبانی آنها در آلمان است که برای بسیاری از شرکت هایی که آن کشور یا هر جایی در اروپا را هدف قرار می دهند خوب خواهد بود. در هاستینگ بلوسرور میتوانید اقدام به خرید VPS سرور مجازی دیتاسنتر هتزنر از جمله : سرور مجازی آلمان، سرور مجازی فنلاند و سرور مجازی آمریکا کنید.

Share