معرفی باربری معتبر و ارزان تهران به گیلان

برای ارسال بار از تهران به سایر شهر ها تنها قیمت ارزان مهم نیست و باید خدمات ارائه شده دارای کیفیت مطلوب باشد و در هنگام جاجایی هیچ گونه آسیبی به لوازم و بارهای مشتریان وارد نشود.

ارسال بار از تهران به سایر شهرستان ها خصوصا شهرهای شمالی کشور از پردرخواست ترین خدمات در باربری و اتوبار های تهران می باشد. اگر قصد دارید لوازم و اثاثیه منزل خود و یا بارهای تجاری و اداری را از تهران به گیلان ارسال نمایید، باید این کار را به یک باربری مطمئن و منصف بسپارید.

شرکت باربری

برای ارسال بار از تهران به سایر شهر ها تنها قیمت ارزان مهم نیست و باید خدمات ارائه شده دارای کیفیت مطلوب باشد و در هنگام جاجایی هیچ گونه آسیبی به لوازم و بارهای مشتریان وارد نشود.

باربری ارزان تهران به گیلان

شرکت باربری تهران برای ارسال بار به شهرستان باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشد تا بتوان به آن اعتماد نموده و بارها و لوازم منزل خود را به آن ها بسپارید. از مهم ترین مشخصات یک باربری خوب می توان به خوش نامی و اعتبار آن اشاره نمود. تبلیغات گسترده و هزینه های زیاد بابت این کار نشان از کیفیت خدمات باربری نیست و مهم ترین راه شناخت یک باربری خوب توجه به میزان رضایت مشتریان از خدمات آن باربری است.

هزینه باربری شهرستان از باربری درون شهری بیشتر می باشد و آن هم به دلیل مسافت طولانی تر بین مبدا و مقصد می باشد.

حمل بار از تهران به رشت

حمل بار از تهران به رشت و استان گیلان یکی از مهم ترین خدمات در باربری تهران به شهرستان می باشد. گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب با اردبیل، از جنوب با زنجان و قزوین و از شرق با مازندران همسایه است. مسافت بین تهران تا رشت در حدود ۳۳۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با ماشین سواری بدون توقف تقریباً ۴ ساعت زمان خواهد برد . در باربری تهران به رشت نوع ماشین حمل بار با توجه به وزن بار و حجم بار ارسالی انتخاب خواهد شد. اما برای ارسال اثاثیه منزل عمدتا از خاور مسقف استفاده می شود.

هزینه باربری تهران به شهرستان

عوامل متعددی می تواند در هزینه باربری تهران به شهرستان دخیل باشد. از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. میزان مسافت بین شهر مبدا و مقصد
  2. نوع بار
  3. نوع ماشین انتخابی برای حمل بار
  4. میزان بیمه بار
  5. استفاده از خدمات باربری(کارگر، بسته بندی و …)

یکی از بهترین و معتبرترین باربری ها در زمینه ارسال بار به شهرستان، می توان به باربری امیرکبیر اشاره نمود. در باربری امیرکبیر امکان ارسال بار درون شهری، بین شهری و بین المللی امکان پذیر می باشد.

برای استفاده از خدمات باربری شهرستان و باربری تهران می توانید با اتوبار امیرکبیر تماس بگیرید. در باربری تهران امیرکبیر کلیه خدمات اسباب کشی، حمل بار و ارسال بار به شهرستان صورت می پذیرد.

حتما تاکنون در اینترنت با تبلیغات حمل بار ارزان روبرو شدید. بسیاری از مشتریان باربری ها نیز که به دنبال یک شرکت ارزان قیمت هستند که کمترین قیمت جابجایی اثاثیه و حمل بار بین شهری را داشته باشد. غافل از این که برخی از این شرکت ها خدمات مناسبی ارائه نمی دهند. ممکن است پس از اطلاع از قیمت باربری ارزان تصور کنید که چند صد هزار تومان در هزینه اسباب کشی خود صرفه جویی می کنید. اما پس از اتمام کار متوجه می شوید که بسیاری از لوازم شما دچار آسیب دیدگی شده است. شرکت های نامعتبر ارزان این مشکلات را برای شما به همراه می آورند و هرگز خسارت لوازم شما را پرداخت نخواهند کرد.

اتوبار امیر کبیر

خدمات ارائه شده در باربری تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان باید توسط باربری معتبر انجام شود. در این باربری ها برای تمام بارها بیمه نامه و بارنامه صادر می شود. استفاده از خدمات باربری و یا ماشین های حمل بار که در خیابان ها فعالیت می کنند و هیچ دفتر و مکان مشخصی ندارد یک ریسک بزرگ است که شما را دچار دردسرهای زیادی خواهد کرد. از جمله خدماتی که در باربری تهران به شهرستان ارائه می شود می توان به این موارد اشاره نمود:

  • بسته بندی کلیه لوازم منزل به صورت کاملا حرفه ای و اصولی
  • بارگیری
  • صدور بارنامه و بیمه نامه
  • اعزام کارگر باربری و بسته بندی به محل
  • ارائه ماشین های حمل بار سالم و مجهز

برای استفاده از خدمات باربری تهران به شهرستان خصوصا باربری تهران به گیلان می توانید با باربری امیرکبیر تماس بگیرید. ارسال بار سریع و ارزان از مشخصه های مهم این شرکت باربری می باشد.

مهم ترین مشخصات باربری تهران به گیلان

فرستنده بار در انتخاب باربری مناسب باید دقت زیادی داشته باشد تا بار به صورت صحیح و سالم و با قیمت مناسب به مقصد ارسال شود. در انتخاب  باربری و ارسال بار از تهران به شهرستان، یکی از فاکتورهای مهم برای فرستنده بار، هزینه باربری می باشد اما فراموش نکنید که نباید سرمایه خود را فدای قیمت ارزان کنید. همواره سعی نمایید بهترین باربری را برای ارسال بار انتخاب کنید.

از ویژگی ها و مشخصات یک باربری خوب برای حمل بار به شهرستان می توان به این موارد اشاره نمود:

  • هزینه ارزان ارسال بار به شهرستان
  • انتخاب ماشین مناسب برای حمل بار
  • صدور بارنامه و بیمه نامه (تا در صورت ایجاد خسارت هزینه ها پرداخت شود)
  • خوش قول و وقت شناس بود شرکت باربری
  • شرکتی باشد که در تمام مراحل باربری پاسخ گوی نیازها و دغدغه های شما باشد.

در باربری ارزان به شهرستان تعیین قیمت حمل بار به عوامل متعددی مانند وزن حجم بار، نوع ماشین حمل بار، هزینه صدور بارنامه و بیمه نامه بستگی دارد. برای استعلام هزینه های می توانید با این شماره تماس بگیرید. ۰۹۱۲۸۴۴۳۶۹۵

باربری شهرستان

کرایه خاور مسقف از تهران به شهرستان

خاور یکی از محبوب ترین ماشین ها برای حمل بار به شهرستان می باشد. با کمک این وسله نقلیه می توانید بار با وزن ۳ تا ۷ تن را جابجا نمایید همچنین برای حمل اثاثیه منزل و یا بارهایی که نیاز به ماشین مسقف دارند بهترین گزینه استفاده ازخاور مسقف می باشد. همچنین می توان برای حمل بار به گیلان از وانت بار و نیسان بار نیز استفاده نمایید که البته انتخاب نوع ماشین حمل به نوع بار شما بستگی دارد. اگر میزان بار و وزن آن کم است استفاده از نیسان بار بسیار صرفه تر و ارزان تر از خاور می باشد. اما اگر بار شما دارای وزن و حجم بالاست بجای استفاده از چند سرویس نیسان بار می توانید بارها را با یک خاور ارسال نمایید این گونه هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی خواهید نمود.

ارسال اثاثیه منزل به شهرستان

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان، مهم ترین موردی که باید به آن توجه نمایید، بسته بندی بارها می باشد. به دلیل مسافت طولانی و مسیرهای پر پیچ و خم برای جلوگیری از خسارت دیدن لوازم باید آن ها را به خوبی بسته بندی نماید. اگر قصد اسباب کشی به شهرستان را دارید بهتر است کار بسته بندی را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهید و اگر در این زمینه مهارت کافی ندارید بهتر است آن را به پرسنل با تجربه باربری ها بسپارید.

ارسال لوازم منزل به شهرستان به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد. همچنین در باربری شهرستان باید از ماشین های حمل بار سالم و رانندگان با تجربه بهره ببرید. همچنین داشتن بیمه نامه و بارنامه برای بارهای شهرستان بسیار ضروری است. ارسال بار از تهران توسط باربری امیر کبیر به تمام شهرهای شمالی مانند گیلان و رشت انجام می شود. ۰۹۱۲۸۴۴۳۶۹۵

Share