از سلاح معجزه نمی‌خواهیم؛ بلکه به خدا تکیه می‌کنیم

فرمانده سپاه: به دنبال در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم

سرلشکر سلامی گفت: در جنگ، سلاح مؤثر است به همین جهت به دنبال تولید و در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم، اما به آن‌ها تکیه نمی‌کنیم و از سلاح معجزه نمی‌خواهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه امروز در جشنواره مالک اشتر سپاه اظهار داشت: چه افتخاری بالاتر از اینکه یک پاسدار هدف محوری آمریکاست و وقتی زمین می‌افتد، دشمن از شهادت این پاسدار احساس می‌کند جهان را تصرف کرده است؛ البته که این عظمت دشمن نیست، بلکه عظمت آن پاسدار است.

وی افزود: در جنگ، سلاح مؤثر است به همین جهت به دنبال تولید و در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم، اما به آن‌ها تکیه نمی‌کنیم و از سلاح معجزه نمی‌خواهیم؛ بلکه به خدا تکیه می‌کنیم چون این رمز پیروزی ماست.

سردار سلامی ادامه داد: وقتی به خدا نگاه می‌کنید، هیبت و هیکل هر قدرتی به تعبیر قرآن کوچکتر از یک پشه است. وقتی از دشمن نمی‌ترسید، حرکت می‌کنید. ترس، توقف می‌آورد و در مقابل، ایمان، ترس را زائل می‌کند. انسان مؤمن از پا نمی‌نشیند. مؤمن هرچه به خطر نزدیک‌تر می‌شود، قدرتمندتر می‌شود. این خاصیت ایمان است.

آئین معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» و با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروهای چندگانه سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان رده‌های هم‌تراز و سپاه‌های استانی و همچنین برگزیدگان در بخش‌های مختلف ماموریتی و تخصصی امروز در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

Share