درمان قطعی دیابت در ایران توسط تیم های فوق تخصصی

نها روش درمان قطعی دیابت در ایران که توسط پزشکان توانای کشورمان صورت گرفته و منجر به بروز بهترین نتایج شده است، عمل اسلیو معده و بای پس معده می باشد.

دیابت یکی از بیماری های مهلکی است که گریبان خیلی از افراد را گرفته است. اکنون با روش درمان قطعی دیابت در ایران، این بیماری مداوا خواهد شد.

دیابت، در کمین همه ما

در گذشته افراد دارای فعالیت های بدنی بیشتری بودند و به همین دلیل، کمتر به بیماری دچار می شدند. اما متاسفانه امروزه تعداد این فعالیت ها به حداقل رسیده و این به دلیل رواج زندگی ماشینی است. حالا دیگر بیش از نیمی از فعالیت ها محدود به فعالیت ذهنی و فکری شده و فعالیت های جسمانی کمتری را شاهد هستیم. با این وجود، زمینه ابتلا به بیماری های مختلف در همه افزایش یافته که شایع ترین آن، بیماری دیابت است. البته باید این نوید را بدهیم که خوشبختانه روش درمان قطعی دیابت در ایران کشف شده و اکنون پزشکان حاذق بسیاری با تکیه بر این روش به جنگ با این بیماری رفته اند. بیماری ای که توان مقابله با این روش درمانی را نداشته و پس از انجام آن، دیگر اثری از خود باقی نخواهد گذاشت.

چگونه متوجه شویم به این بیماری دچار شده ایم؟

تغییر روش های زندگی، راه را برای ورود بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت باز کرده است. اما اگر رفتار درستی را در پیش گرفته و در رژیم غذایی خود تغییر به وجود آوریم، شاید هیچگاه به بیماری گرفتار نشویم. دیابت هم در اثر تغییر عادات رفتاری و تغذیه ای، جرات نزدیک شدن به هیچ یک از ما انسان ها را نخواهد داشت. اگر فقط کمی فعالیت بدنی را افزایش داده و به ورزش، نگاه جدی تری داشته باشیم، یقینا به این بیماری خوفناک و خیلی از امراض دیگر، دچار نخواهیم شد. البته به جز ورزش، راه های موثر دیگری هم برای جلوگیری از دیابت وجود دارند.

در هر حال وقتی نام بیماری دیابت به میان می آید، اولین سوالی که ممکن است در ذهن نقش ببندد؛ این باشد که چطور متوجه شویم به دیابت دچار شده ایم؟ اگر این نشانه ها را در خود مشاهده نمودید، باید به وجود این بیماری در بدن خود شک کنید:

خستگی مفرط

هیچ خستگی ای بی دلیل نیست. اگر بی دلیل احساس خستگی کردید و این احساس تداوم داشت؛ یعنی به یک بیماری، شاید دیابت، دچار شده اید.

تکرر ادرار

تکرر ادرار هم نشانه دیگری از دیابت است. اگر دفعات مراجعه شما به سرویس بهداشتی، افزایش یافت، این طبیعی نیست و باید در اولین فرصت، یک چکاپ انجام دهید.

درمان قطعی دیابت در ایران

بهبود دیرهنگام زخم ها

اگر فرد سالمی باشید و زخمی در بدنتان ایجاد شود؛ این زخم خیلی زود ترمیم می یابد. اما اگر زمان بهبود آن طول کشید، باید به خود شک کرده و در پی یافتن دلیل باشید که احتمالا این دلیل، دیابت است.

اختلالات بینایی

اگر به تازگی احساس کردید که بینایی شما مثل سابق نیست و با مشکلاتی همراه گردیده است؛ احتمالا به دیابت گرفتار شده اید و باید در پی درمان آن باشید. درمان قطعی دیابت در ایران که توسط پزشکان متخصص صورت می گیرد، بهترین راه درمان خواهد بود.

غذاهایی که احتمال بروز دیابت را افزایش می دهند

یکی از دلایل بروز دیابت، عدم رعایت رژیم غذایی و خوردن خوراکی های نامناسب است. خوراکی هایی که به ظاهر خوشمزه، اما در واقع، مضر و خطرناک بوده و باید در مصرف آنها تجدید نظر نماییم. پس بهتر است کمی از لذت ها دست کشیده و فکری به حال بدنمان بکنیم. بدنی که اگر بیمار شود، بدترین شرایط را برایمان به وجود آورده و پس از آن، دیگر حتی لذت غذا خوردن را هم احساس نخواهیم کرد! حال می خواهیم بدانیم کدام یک از غذاها، احتمال ابتلا به دیابت را افزایش داده و باید حواس خود را برای مصرف آنها بیشتر جمع کنیم:

  • آن دسته از مواد غذایی که حاوی نشاسته هستند، اگر بی رویه مصرف گردند، احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می دهند. مثل آرد، سیب زمینی و برنج.
  • خوراکی هایی که دارای شکر فراوان هستند، به شدت مضر بوده و باعث بروز دیابت خواهند شد. خوراکی هایی مانند انواع پاستیل، مربا، آبمیوه، ژله و …
  • نوشیدنی ها شامل نوشیدنی های گازدار، انواع قهوه شیرین، نوشیدنی های گازدار و انرژی زا
  • انواع لبنیات پرچرب شامل بستنی، ماست، پنیر و شیر

بهترین روش درمان قطعی دیابت در ایران کدام است؟

روش های متعددی برای درمان دیابت وجود دارند، اما این درمان ها قطعی نیستند. تنها روش درمان قطعی دیابت در ایران که توسط پزشکان توانای کشورمان صورت گرفته و منجر به بروز بهترین نتایج شده است، عمل اسلیو معده و بای پس معده می باشد. این عمل منجر به کنترل بیماری شده و مانع از ترشح بیش از حد هورمون ها خواهد شد. درصد موفقیت این عمل، بالا بوده و عوارض کمتری را نسبت به روش های دیگر خواهد داشت. عوارضی که به تدریج از بین رفته و پس از آن، حس خوش سلامتی، تمام وجود فرد را پر خواهد کرد!

طعم زندگی سالم با دکتر فربد امامی یگانه

آقای دکتر فربد امامی یگانه، متخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دارای بورد تخصصی می باشند. ایشان جزو افرادی هستند که به درمان قطعی دیابت در ایران پرداخته اند. همچنین جناب دکتر امامی تهران به بیماران دیابتی کمک کرده تا دیگر هراسی از آن نداشته باشند. دیابت شاید ابتدا با نشانه های خفیف همراه باشد، اما به تدریج این نشانه ها بیشتر شده و کل زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. اما جایی برای نگرانی نیست. چرا که جناب آقای دکتر، با انجام عمل اسلیو معده بو بای پس معده، این بیماری را به خوبی کنترل نموده و یک زندگی سالم و بدون خطر را به بیماران هدیه خواهند داد. پس اگر دوست دارید طعم زندگی سالم را چشیده و برای همیشه با دیابت خداحافظی کنید، چاره کار را به تیم های فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته بسپارید .

رهایی از بیماری دیابت با دکتر فربد امامی یگانه

Share