شهردار کومله خبر داد؛

بهره برداری ۲۵ پروژه توسط شهرداری کومله در هفته دولت

مهدی پور با بیان اینکه در فاصله ۲۲ بهمن تا هفته دولت ۲۵ پروژه توسط شهرداری تدارک دیده شده است، افزود: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی و تعهدی برای این پروژه ها هزینه شده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کومله با قدردانی از خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار کرد: اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه و بازوی توانمند مسوولان هستند.

منوچهر مهدی پور با تاکید بر اینکه خبر درست نباید فدای سرعت شود، تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران یا مشکلات زیادی رو به رو هستند اما با عشق و علاقه در مسیر اطلاع رسانی گام بر می دارند.

وی با استقبال از انتقادات سازنده خبرنگاران گفت: مدیران نباید از انتقادات دلگیر شوند و خبرنگاران را درگیر دادگاه کنند.

شهردار کومله پیشاپیش هفته دولت را نیز تبریک گفت و افزود: از همراهی، همدلی و همفکری اعضای شورا در پیشبرد امور شهری قدردانی می کنم.

مهدی پور با اشاره به بودجه ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری اظهار کرد: تاکنون ۶۵ درصد بودجه محقق شده و امیدواریم که بودجه سال آینده بزرگتر دیده شود.

وی با بیان اینکه در فاصله ۲۲ بهمن تا هفته دولت ۲۵ پروژه توسط شهرداری تدارک دیده شده است، افزود: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی و تعهدی برای این پروژه ها هزینه شده‌است.

Share