وزیر اطلاعات در رشت:

برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد

وزیر اطلاعات در دومین روز سفر خود به گیلان، در جلسه شورای تامین استان در رشت گفت: هدایت نقدینگی به سوی تولید یکی از مهمترین سیاست‌های دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزیر اطلاعات در آغاز سخنان خود در این نشست با گرامیداشت اعیاد ماه ذی الحجه و اشاره به حضور فعال و جهادی ریاست جمهوری و تلاش شبانه روزی مجموعه دولت گفت: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد و تلاش کرد.

سید اسماعیل خطیب، مبارزه با هرگونه فساد و زیاده خواهی را نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد، رانت، قاچاق و ویژه خواری از اولویت‌های اصلی رسیدن به موفقیت در مسیر ارائه خدمات صادقانه به مردم محسوب می‌شود.

وی هدایت نقدینگی به سوی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: دولت خود را موظف می‌داند برای جهت دهی سرمایه گذاری‌ها به سمت تولید و اشتغال شرایط لازم را فراهم کند.

وزیر اطلاعات در ادامه به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره مندی از ناتوهای نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و کمک‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به ویژه رسانه ملی می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.

استاندار گیلان هم در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه وزارت اطلاعات و خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان به نظام اسلامی، گفت: وزارت اطلاعات با همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی، خدمات بزرگ و ارزشمندی برای انقلاب ارائه کرده و اکنون پایگاهی عظیم برای مبارزه و جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی در دنیای امروز محسوب می‌شود.

 اسدالله عباسی، به اهتمام ویژه دولت انقلابی و مردمی به توسعه امنیت پایدار در کشور و منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اجلاس اخیر تهران، نشان دهنده اوج اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است و ناامیدی بیشتر دشمنان را موجب شده است.

Share