در نهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری انجام شد؛

اهدای تندیس واحد مشتری مداری برای دومین سال متوالی به مدیرعامل شرکت سیمان خزر

در نهمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور از شرکت سیمان خزر به دلیل تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان تقدیر به عمل آمد.

نهمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، دیروز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر برگزار کنندگان این جشنواره، سیمان خزر را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهدا شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای در مجموعه سیمان خزر و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست و گفت: تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار می باشد.

جمال امیدی همچنین اظهارکرد: با ادامه‌ روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجب ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این واحد را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک تجاری و نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.

Share