معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت پلیس در محورهای کوهستانی گیلان به دنبال هشدار وقوع سیلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان به دنبال صدور هشدار بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی استان، از اعمال محدودیت تردد خودروها در محورهای کوهستانی و پرخطر این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ورود خودرو و حجم مسافران در سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: تا روز گذشته نزدیک به ۲۵۰ هزار خودرو از محورهای سه‌گانه وارد استان گیلان شده‌اند.

وی با دعوت از مسافران و شهروندان برای رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس در اجرای مراسم عزاداری، افزود: پلیس در راستای برقراری امنیت تمامی نقاط استان و انضباط‌بخشی آیین‌های عزاداری و همچنین تسهیل در تردد خودرو مسافران، تمامی امکانات، کارکنان و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته و صدور هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی، پلیس طرح محدودیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مناطق کوهستانی استان به ویژه ارتفاعات شهرستان‌های ماسال، فومن، تالش، رضوانشهر، املش، شفت و سیاهکل را به اجرا خواهد گذاشت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد با هشدار به مسافران و شهروندان برای خودداری از سفر و اتراق در مناطق کوهستانی و مسیل رودخانه‌ها گفت: با توجه به حجم سنگین ورود خودرو به استان و گنجایش محدود محورهای کوهستانی و همچنین خطر بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب، عوامل پلیس راه و انتظامی از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری خواهند کرد بنابراین از مسافران و شهروندان عزیز انتظار داریم با پلیس و دیگر نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

Share