استاندار در نشست با رئیس و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان تأکید کرد؛

از جلسات مداوم با خانه مطبوعات، نشست با خبرنگاران و رسانه ها استقبال می کنم

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه آیین تجلیل از خبرنگاران و قدرشناسی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در شان آنان برگزارشود، گفت: رسالت و جایگاه اطلاع رسانی، رسانه ها و خبرنگاران در همه ایام حائز اهمیت است و نباید به یک مراسم بسنده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار کرد: فعالیت منجسم، همدلی و نقد منصفانه رسانه ها در ارتقای خدمات رسانی به مردم موثر است و در عین حال از گسترش اخبار غیرمستند جلوگیری می کند.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه ها عملکرد جهادی دولت سیزدهم را واقع بینانه اطلاع رسانی کنند، اظهار کرد: رسانه ها در خصوص اقدامات جهادی و انقلابی دولت سیزدهم که برآمده از اراده مردم است در بخش های مختلف کشور و استان نظیر مدیریت کرونا، سواحل، ساماندهی پسماند، قرارگاه جهادی آب، کاهش خاموشی های برق، تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی، توسعه اقتصاد گردشگری، دریا و کشاورزی و آثار سفر پربرکت آیت الله دکتر رئیسی به گیلان که همه با همراهی مردم محقق شده و ادامه دارد و مقایسه عملکرد دولت سیزدهم با پیش از آن، به مردم اطلاع رسانی کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح اینکه همیشه از نقد منصفانه که به نفع مردم و در راستای توسعه گیلان باشد به عنوان یک خدمتگزار که فرزند این استان است، استقبال می‌کنم، گفت: نقد منصفانه منشا خیرات برای رشد و تعالی استان است و به مدیران دستگاه ها برای رفع نواقص و توسعه بیشتر، بسیار کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه سلامت، رفاه و رضایت مندی آحاد مردم در صدر اقدامات مسئولان، بسیار حائز اهمیت است، گفت: در موضوعات توسعه‌ای گیلان، رسانه ها می توانند نقش موثری در رفع موانع و پیشبرد اهداف به نفع مردم و در راستای خدمت صادقانه ایفا کنند.
دکتر عباسی با بیان اینکه باید در فضای کار، واقعیت ها را صادقانه به مردم منعکس کنیم، افزود: به دنبال این نیستیم که یک امر غیرواقعی را، واقعی جلوه بدهیم بلکه باید آنچه اتفاق می افتد را در معرض دید مردم قرار  دهیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین موظفند به صورت دلسوزانه و شبانه‌روزی در جهت توسعه، پیشرفت و رشد گیلان تلاش کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: از جلسات مداوم با خانه مطبوعات، نشست با خبرنگاران و رسانه ها استقبال می کنم و امیدوارم به کمک همه دلسوزان، گیلان را به جایگاهی که شایسته است، برسانیم.
عباسی با تاکید بر اینکه آیین تجلیل از خبرنگاران باید در شان آنان برگزار شود، گفت: رسالت و جایگاه اطلاع رسانی، رسانه ها و خبرنگاران در همه ایام حائز اهمیت است و نباید به یک مراسم بسنده شود.
وی بر تعامل بیش از پیش روابط عمومی استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی گیلان با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: تعامل و نشست های حوزه روابط عمومی و بهره مندی از ظرفیت های خبرنگاران متعهد و متخصص نه تنها در استانداری و فرمانداری ها، بلکه در سطح سازمانها و دیگر دستگاه های اجرایی استان افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه بهره مندی از ظرفیت خبرنگاران به رشد سازمان و ارتباط دو سویه و اثربخش مردم و مسئولان بسیار کمک می کند، افزود: رسانه ها بهترین دیده بان عملکرد مسئولان هستند و باید بیش از پیش حمایت و تقویت شوند.
وی با قدردانی ویژه از همراهی رسانه ها، خبرنگاران و صدا و سیما برای تشریح اقدامات اثربخش دولت سیزدهم، اظهار کرد: دغدغه های شغلی خبرنگاران را به خوبی می شناسم و از همه ظرفیت استان برای حمایت از خانه مطبوعات و فعالیت های رسانه ای این قشر متعهد، عاشق به کار، خدمت به مردم و نظام اسلامی استفاده می کنم.

Share