جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:

ادعاهای خودرویی وزارت صمت رد شد | رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می‌برد

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: اگر وزارت صنعت ادعا کرده است در حال افزایش کیفیت خودرو است داستان و ادعایی بیش نیست و رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار تیمور حسینی اظهار کرد: کیفیت خودروهای تولید داخل هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و از نظر پلیس کماکان مشکل کیفیت وجود دارد.

وی افزود: موضع ما همان است که در قبل اعلام کردیم، خودروی تولید داخل همچنان مشکلات ایمنی دارد و نیاز به ارتقاء دارد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: هیچ اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده و اگر وزارت صنعت ادعا کرده است در حال افزایش کیفیت است اینها داستان و ادعایی بیش نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده، رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می‌برد و به کسی پاسخ‌گو نیست و همچنان شاهد مشکلات کیسه هوا در خودروها هستیم.

سردار تیمور حسینی در خصوص از سرگیری شماره‌گذاری دو خودرو سمند و تیبا که به دلیل مسائل ایمنی متوقف شده بود، تاکید کرد: پلیس نباید پاسخ این را بدهد بلکه باید سازمان استاندارد اعلام کند چه اتفاقی افتاده است که خودروهایی که پیش‌تر اعلام کردند فاقد استاندارد است حالا استاندارد گرفت.

تداوم این وضعیت در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، اظهار کردند: «ما در برخی از محصولات داخلی متأسّفانه شاهد این هستیم که به کیفیّت توجّه نمی‌شود؛ این خیلی بد است. این همه حمایت در این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، امّا کیفیّت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند، درست هم می‌گویند، حق با مردم است.»

همچنین وزیر صنعت معدن تجارت خاطرنشان کرد: گام‌هایی برای ارتقای کیفیت خودروها برداشته شده، اما ممکن است هنوز برای مردم واضح نباشد و با اقداماتی که امسال صورت گرفته به تدریج ارتقای کیفیت خودروها برای مردم آشکار می‌شود.

Share